زاد مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طارمی و عالیشاه بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس هستند/دربی‌ سرخابی‌ها این بار هم حساس است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی 80 سرخابی ها گفت: معتقدم که بر خلاف تصور همگان دربی سرخابی‌ها خیلی حساس است.

طارمی و عالیشاه بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس هستند/دربی‌ سرخابی‌ها این بار هم حساس استمحمد زادمهر، در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازی استقلال و پرسپولیس همواره حساس است و نتیجه دربی سرخابی‌ها ثبت تاریخی می‌شود. با اینکه بازی 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از نظر جدولی حساس نیست، اما برای طرفداران این 2 تیم بسیار حساس است و آنها خواهان برد تییمشان در این بازی هستند.
 
وی بیان کرد: استقلال و پرسپولیس جزو تیم‌های بزرگ هستند، اگر این 2 تیم قوی باشد بازی بسیار زیباتری را شاهد خواهیم بود، این بازی به علت اینکه به صورت زنده پخش می‌شود، در دید عده زیادی از مردم قرار دارد بر این اساس بازیکنان هر 2 تیم باید مراقب رفتار و اعمالشان باشند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.
 
زادمهر، عنوان کرد: هر 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به فوتبال ما شخصیت و اعتبار می‌دهند، بر این اساس باید بازی زیبایی به نمایش بگذارند.
 
وی در مورد ارزیابی‌اش از ناکامی پرسپولیس و استقلال در لیگ چهاردهم گفت: این موضوع را باید بعد از بازی دربی بررسی کنیم تا حاشیه‌ای به وجود نیاید. معتقدم اگر این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود مشکلات این 2 تیم هم تا حدودی بر طرف شود.
 
زادمهر در خصوص ارزیابی‌اش از تاثیر گذار‌ترین بازیکن پرسپولیس گفت: همه بازیکنان به صورت زنجیره‌وار باید در این بازی نقش داشته باشند امید عالیشاه و طارمی تاثیر ترین بازیکنان پرسپولیس خواهد بود.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد برگ برنده تیم‌ها در این بازی گفت: هر تیمی که بیشتر تلاش کند از موقعیت‌ها استفاده کند برنده این بازی خواهد بود.
 
زادمهر در مورد پاداش برد در دربی خاطر نشان کرد: این بازی هم همانند دیگر بازی‌ها است و اگر تیم ببرد پاداش به بازیکنان داده می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار