واکنش ایران خودرو دیزل به مذاکره سایپا دیزل با بنز آلمان / بنز واس ماس

به فاصله تنها یک روز پس از اظهارات مدیرعامل سایپا دیزل مبنی بر همکاری این شرکت با بنز آلمان، مسوولان ایران خودرو دیزل (همکار بنز در ایران) به این وضوع واکنش نشان داده و تاکید کردند که خودروساز آلمانی، همکار و شریک آنهاست نه سایپادیزل.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛آن طور که مدیرعامل ایران خودرو دیزل اعلام کرده، این شرکت مانند نیم‌ قرن گذشته تنها تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات مرسدس بنز در انواع رده‌های سبک و سنگین است. 

ابراهیم رزازی تاکید کرده که ایران خودرو دیزل در راستای افزایش مجدد همکاری‌های خود با شرکت مرسدس بنز، سال گذشته خط تولید کشنده آکسور مرسدس بنز در ایران را دوباره راه‌اندازی کرده و این محصول هم‌اکنون در خط تولید این شرکت در حال تولید است. 

رزازی این را هم گفته که ایران خودرو دیزل، به عنوان یکی از شرکای قدیمی بنز آلمان،در طول همکاری‌های خود در سال‌های گذشته سعی بر توسعه همکاری‌های فنی و مهندسی خود با این شرکت داشته و این همکاری‌ها به لطف گشایشی که در روابط خارجی به‌وجود آمده در حال حاضر نیز ادامه دارد.

به گفته وی،برنامه‌ریزی‌های لازم برای اضافه شدن نسل جدید خودروهای بنز به سبد محصولات شرکت ایران خودرو دیزل در آینده نزدیک، صورت گرفته است. 

رزازی همچنین شرکت ستاره ایران را نیز به عنوان یکی از شرکت‌های تابع گروه صنعتی ایران خودرو دیزل تنها نماینده انحصاری سواری‌های مرسدس بنز در ایران دانسته که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد. 

اظهارات مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حالی است که دیروز مدیرعامل سایپا دیزل در مراسم راه‌اندازی مجدد خط تولید ولوو در این شرکت از مذاکره با شرکت بنز و تولید احتمالی محصولات این شرکت در سایپا دیزل خبر داده بود. 
 
گزارش: حمیدرضا بهداد 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۴
ببین داداش اینه کلش واس ماس نه یعنی ملتفتوم نشده په واس ماس !!
یعنی به معنای واقعی خودمختار وانحصاری بدون رقابت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
میشه بگین چند درصد سهام سایپا واس ایران خودرو؟ سایپا هم واس خودشونه هــــا!!!
آخرین اخبار