صفایی: اردوهای روئینگ را به شهرستان‌ها انتقال می‌دهیم

دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: به منظور استفاده از مکان مناسب برای تمرینات، اردوهای روئینگ را به شهرستان‌ها انتقال می‌دهیم.

صفائی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تمرینات ورزشکاران روئینگ را به شهرستان انتقال دادیم و اردوی مربی محمد علی قرائت به شهرستان‌ها ابهر ، سد چینه‌ ورز انتقال داده شد.

وی افزود: همچنین اردوی بانوان بزرگسال روئینگ با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا  شروع خواهد شد این بانوان از تجمیع منتخبین پایگاه‌ها به مربیگری خانم مراد خانی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

صفائی‌ در خصوص اردوی روئینگ بانوان که به مربیگری افشین فرزام در تمرین هستند گفت: برای این تیم ملی نیز در حال تعامل هستیم تا بتوانیم آنها را به شهرستان میانه و سد آیدغموش برای استفاده از مکان استاندارد به منظور  تمرینات مسافت دور انتقال خواهیم داد.

 دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در خصوص اردوی مربی طاهر کبوتری که در مهاآباد با  مشکل مواجه شده بود گفت: این مشکل حل نشد،‌اما مسئولین اردوی جوانان روئینگ را به کردستان در شهرستان مریوان و دریاچه زریوار انتقال دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران زیر نظر طاهر کبوتری با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به تمرینات می‌پردازند و این مسابقه 13 تیر ماه در شهر ووهان در چین برگزار می‌شود.

 صفائی در خصوص اردوی جوانان  روئینگ‌ دختران با مربیگری مریم احسانی گفت: این اردو به هدفی مشترک با اردوی پسران است ولی مکان برگزاری مسابقات در شهر سنگاچین و برای بانوان در چین برگزار خواهد شد که هم اکنون در استان گیلان تمرینات خود را انجام می‌دهند.

 صفائی در خصوص مسابقات دانشجویان المپیک گفت: ورزشکاران مشغول تمرین‌ هستند  3 دختر  و 5 پسر در آن شرکت خواهند کرد البته بیشتر کلاسها یک نفره و دو نفره برگزار می‌شود.

 وی در خصوص تاریخ برگزاری  مسابقات دانشجویان المپیک گفت: این مسابقه 13 تیر ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود و ورزشکاران دو مربی افشین فرزام و محمد علی قرائت برای حضور این مسابقه انتخاب  می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، صفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار