سردار نقدی:

دشمنان از لحاظ نظامی دستشان بسته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه دشمنان از لحاظ نظامی دستشان بسته است، گفت: آمریکایی‌ها پیاده نظامی که برای این کشور بجنگد ندارد و به همین خاطر به تکفیری‌ها متوسل شده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تقدیر و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش سپاه در جامعه اظهار کرد: سپاه یک نیروی قوی انقلاب است که از آرمان‌های انقلاب هوشیارانه دفاع کرده و خواهد کرد.
 
وی با اشاره به تحولات دنیا و پیشروی انقلاب اسلامی در کشورهای جهان اظهار کرد: در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، تونس، مصر و دیگر کشورهای اسلامی تحولات بزرگی در حال رخ دادن است که دستاورد فداکاری شهدا و اخلاص امام‌خمینی(ره) است.
 
سردار نقدی با بیان اینکه در 36 سال اخیر همه مولفه‌های قدرت در آمریکا رو به افول بوده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه مولفه‌های قدرت در ایران اسلامی پیشرفت کرده که در این وضعیت دشمن بیکار نمی‌نشیند و برای تضعیف انقلاب اسلامی کار می‌کند.
 
جانشین فرمانده‌کل سپاه در امر بسیج، گستردگی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را هم‌سنگ دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی خواند و افزود: ما در جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم.
 
سردار نقدی به حمایت‌های آمریکا از شاه در قبل از انقلاب، ترور شخصیت‌ها و مردم در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی و به راه انداختن غائله سال 78 و فتنه 88 اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات نتیجه دشمنی‌های آمریکا و ابرقدرت‌ها با ملت ایران و حاصل حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آنان است.
 
وی با اعلام اینکه وقتی دشمنان نتوانستند در عرصه نظامی موفق شوند، به پای میز مذاکره سیاسی آمدند، تصریح کرد: مذاکرات یک مبارزه سیاسی است و ملت ایران به هیچ کس اجازه خطا نمی‌دهد و همه باید خطوط ترسیم شده توسط انقلاب اسلامی را رعایت کنند.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی ابعاد خیانت‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیار وسیع است، خاطرنشان کرد: ما در میدان‌های اقتصادی و فرهنگی درگیر یک جنگ عظیم هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین قدرت اصلی ملت ایران را ایمان و اعتقادات دینی عنوان کرد و افزود: آنها با راه‌اندازی هزاران شبکه تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی درصدد از بین بردن اعتقادات ملت ایران هستند.
 
وی مسئولیت سپاه در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم و سنگین خواند و تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم. قدرت ما در توکل به خدا و اتکا به مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.
 
سردار نقدی بیان کرد: باید اراده مردمی برای پیشرفت و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی به میدان بیاید.
 
وی با تصریح بر اینکه نباید دستگاه‌های دولتی را در حل مشکلات مردم تنها بگذاریم، افزود: در دوران دفاع مقدس مردم جنگ را پیش بردند و امروز هم مردم هستند که باید بن‌بست‌ها را باز کنند.
 
سردار نقدی در پایان با اشاره به دلاوری‌های شهید املاکی گفت: اگر بیگانگان بخواهند ایرانی و گیلانی را بشناسند باید زندگینامه شهید املاکی را مطالعه کنند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار