سردار نقدی در سرای اهل قلم:

شهید، کتاب ماندگار برای تاریخ است/ کتاب"فرشته نجات" را به همه دختران جوان توصیه می‌کنم/ نحوه شهادت "نادر مهدوی"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید، کتاب ماندگار و جاویدان برای تاریخ است و هر انسانی که بخواهد در مسیر تکامل گام بردارد، باید در مسیر شهدا حرکت کند.

شهید، کتاب ماندگار برای تاریخ است/ کتاببه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از سه کتاب سازمان بسیج مستضعفین که در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب برگزار شد، اظهارداشت: شهید، کتاب ماندگار و جاویدان برای تاریخ است و هر انسانی که بخواهد در مسیر تکامل گام بردارد، باید در مسیر شهدا حرکت کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های کتاب و اهمیت ارتباط با کتاب جهت تعالی و کمال، یادآور شد: دشمنان بشریت در دوران طاغوت تلاش می‌کردند تا از ترویج کتاب‌های آگاهی‌بخش بشری جلوگیری کنند، در دوران طاغوت، کتاب‌های امام خمینی(ره) و جلال آل‌احمد ممنوع بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار تروریست‌ها را فرستاد تا کتاب‌ها را آتش بزنند و نویسندگانی همچون دستغیب، صدوقی، مدنی و مطهری همه صاحب قلم و مؤلف بودند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مستکبرین با کتاب به جنگ کتاب می‌آیند و آن را وسیله‌ای برای فحشا و غفلت قرار می‌دهند، اظهار داشت: مردم و جوانان ما بیدارند و اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهند و انتشاراتی‌ها هم تلاش کنند تا ابتکار عمل به خرج دهند.

وی گفت: کتاب "فرشته نجات" را به همه دختران جوان توصیه می‌کنم تا مطالعه کنند و درخشش زنان را در جهاد دفاع مقدس بدانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهید نادر مهدوی و مقابله او با ناوگان آمریکایی، خاطرنشان کرد: زمانی که او زخمی شد، از سوی ناوگان آمریکایی به اسارت گرفته شد و مورد شکنجه قرار گرفت و به شهادت رسید و جسد این شهید بزرگوار به وسیله یکی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس تحویل ایران داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.