راز موفقیت آگوئرو از زبان خودش

مهاجم گلزن تیم فوتبال منچسترسیتی راز موفقیت خود را استفاده ازیک رژیم غذایی ویژه دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرخیوآگوئرو مهاجم آرژانتینی تیم منچسترسیتی با گلزنی خود دررقابتهای لیگ جزیره شانس این تیم را برای کسب عنوان نایب قهرمانی زنده نگه داشت و از شانسهای مسلم کسب جایزه کفش طلا است.

مصدومیت زانو در پایان سال 2014 او را به مدت یک ماه از حضور در میادین محروم کرد اما آگرو اکنون بسیار خوشحال است که رژیم غذایی جدیدش موثر بوده است و او با آمادگی کامل به دنیای فوتبال بازگشته است و دیگر خبری از مشکلات عضله‌ای که او از جام جهانی محروم کرد وجود ندارد.

آگوئرو در مسابقات لیگ جزیره 25 گل به ثمر رساند و در مجموع در 40 بازی 31 گل زده است.
او در خصوص راز موفقیت خود گفته است: من خیلی چیزها را عوض کردم اول هم باید از غذا شروع می‌کردم من نیاز به شیوه سالمتری داشتم.

اگوئرو افزود: در ایتالیا به پزشکی مراجعه کردم و او همه کارهای ما را بررسی کرد من باید کمی تغییر می‌کردم دیگر نباید گوشت شکر و پاستا مصرف کنم خوشبختانه این فصل نشان داد که این رژیم غذایی موثر واقع شده است این فصل هیچ گونه مشکلی در عضله‌ام نداشتم فقط مصدومیت زانو داشتم.

در تمرینات فصل گذشته کمی مشکل داشتم مثلا بعد از سه جلسه تمرین باید استراحت می‌کردم اما این فصل بهتر شدم و امیدوارم تا پایان دوران بازی‌ام همینطور بمانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار