شماره ۱۰۸؛

دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت، ۱۳۹۴/۰۲/۲۶

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌ها و جالب‌ترین بازی‌ها، این هفته گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این نرم افزار‌ها و بازی‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌ها بوده است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به گروه دریچه ترفندها و نرم‌افزارها سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی و بازی‌های جالب را برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. به همین جهت هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند، بتوانند آنچه که در طول هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته نرم افزارها و بازی‌هایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک‌ترین‌های گروه فضای مجازی بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین‌ها را از این بسته دانلود کنید.

 

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال

 

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




در این بسته مجموعه‌ای از نرم افزارهای ایرانی را برایتان آماده کرده‌ایم، این نرم افزارها به دست هموطنان و متخصصان کشور عزیزمان ایران تهیه شده است که برخی از این برنامه‌ها قابلیت‌های فراوانی را از نمونه‌های مشابه خارجی برایمان فراهم می‌کند. گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران برای حمایت از برنامه نویسان ایرانی 15 نرم افزار برتر ایرانی را برای تلفن همراه و رایانه برای شما کاربران معرفی می‌کند.

دانلود کنید: ۱۵ نرم افزار برتر ایرانی برای تلفن همراه و رایانه
 
   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


دریافت شبکه‌های رادیو و تلویزیون بر روی تلفن‌همراه؛
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید نرم افزارهای همراه دیگر تلفن همراه و تبلت را به هر وسیله‌ای می‌توان تبدیل کرد، حتی به تلویزیون... نرم افزارهای زیادی برای مشاهده آنلاین شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما اگر بخواهیم کامل‌ترین نرم افزار را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم سیمای همراه یکی از بهترین برنامه‌هاست. با نصب این برنامه تلویزیون را به گوشی و تبلت خود بیاورید و به صورت آنلاین شبکه‌های ایران را تماشا کنید. نرم افزار سیمای همراه رابط کاربری ساده و آسانی دارد و بدون هیچگونه سردرگمی می‌توانید با برنامه کار کنید.

دانلود کنید: ۶۲ شبکه تلویزیونی را بر روی گوشی خود ببینید

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ویژه ویندوز؛
امروزه با افزایش فعالیت های کاربران در فضای مجازی و باز کردن صفحاتی که آن ها را نمی شناسند ممکن است ویروس ها و برنامه های مخرب بدون اینکه متوجه شوند وارد سیستم شده و باعث آسیب رساندن به آن شوند.
 
اين نرم افزار هر نوع ويروسي را بر روي ويندوزتان شناسايي مي كند + دانلود

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


در هنگام گوش دادن به موسیقی در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی یکی از سخت ترین کارها تغییر آهنگ در حال پخش است و در اکثر مواقع برای تغییر موسیقی در حال پخش باید قفل گوشی را باز کرد، ولی می توانید با نصب این برنامه Sensor music player جدید و جالب موزیک پلیر گوشی خود را به صورت حرکتی و با علائم دست کنترل کنید، در این روش شما در قسمت تنظیمات صدا یا حرکت مورد نظر را تعیین می کنید، برای مثال می توانید برای تغییر آهنگ گزینه دست زدن را انتخاب کنید یا برای کاهش یا افزایش حجم صدای خروجی می توانید با حرکت دست به سمت راست و چپ بر میزان صدا مدیریت داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: 4 راه مختلف برای گوش دادن و مدیریت، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی، حجم کم و ... اشاره کرد.
 

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


نرم افزار پزشکی؛
این نرم افزارهای پرکاربرد پزشکی Eye Care Plus  برای بینایی‌سنجی و مراقبت از چشم‌ها طراحی شده و نسخه اندرویدی آن در دسترس است. با Eye Care Plus می‌توانید٬ آزمون‌هایی مثل تنبلی چشم، تست شماره عینک، تست کور رنگی، تست آستیگماتیسم، بررسی دید مرکزی، تست دور بینی و نزدیک بینی و غیره را انجام داده و با راهنمایی‌های علمی موجود در برنامه، قدرت بینایی خود را بهبود ببخشید، البته فراموش نکنید که این نرم افزار نمی تواند جای پزشک را در تشخیص آسیب های چشمی و بینایی بگیرد.
 
سنج و تقویت بینایی بدون پرداخت هزینه + دانلود

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


مطمئنا همه ما در زندگی روزانه با این مورد که ساعت گوشی خود را تنظیم کرده و بعد از زنگ‌زدن آن را خاموش کرده و دوباره خوابیده‌ایم روبرو شدیم. در این گزارش نرم افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن دیگر هیچ وقت خواب نمی‌مانید.
 
سلفی بگیرید تا آلارم ساعت گوشی تان از کار بیافتد+دانلود

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ضرب‌المثل گونه‌ای از بیان است که معمولاً تاریخچه و داستانی پندآموز در پس بعضی از آن‌ها نهفته‌است. بسیاری از این داستان‌ها از یاد رفته، و پیشینهٔ برخی از امثال بر بعضی از مردم روشن نیست، با این‌حال، در سخن بکار می‌رود. دانشمندان و زبان‌شناسان نامدار هنوز تعریفی جامع و کامل برای کلمهٔ ضرب‌المثل نیافته‌اند. گرچه در این راستا تحقیقات بسیار ارزشمندی انجام و تفاسیر معتبری نیز ارائه شده‌است.

حدس ضرب المثل

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


همیشه به روز باشید؛
بدون شک بهترین روش نصب و به روز رسانی نرم افزارها در تلفن های هوشمند اندرویدی استفاده از مارکت های محبوب است، با توجه به تحریم های برخی از مارکت های بین المللی علیه کشورمان، می توانید از مارکت های ایرانی برای نصب و بروز رسانی نرم افزارها و بازی ها استفاده کنید، این برنامه ها علاوه بر پشتیبانی کامل از زبان فارسی، سرعت مناسبی را برای کاربران فراهم می کنند تا با نهایت سرعت فایل های مد نظرشان را دریافت کنند، مایکت هم از مارکت های معروف ایرانی است که می توانید با نصب این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید، بدون هیچ واسطه ای برنامه ها و بازی های مورد علاقه تان را دریافت کنید. در حال حاضر مایکت بیش از 25 هزار نرم افزار و بازی کاربردی را برای شما فراهم کرده است، که می توانید نسبت به خواسته های خود از آن استفاده کنید.
 
بیش از 25 هزار برنامه اندرویدی در گوشی شما + دانلود نرم افزار

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


تا به حال فکر کرده اید که از گوشی خود به عنوان یک ابزار اندازه گیری مانند خط کش ، گونیا و . . . استفاده کنید؟
تمام ابزار های اندازه گیری در گوشی شما + دانلود /////خانم مومنی برای سه شنبه کار شود تشکر/////

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


با استفاده از برنامه Runtastic PRO می توانید شروع به ورزش کردن کنید. این برنامه توسط GPS، سرعت حرکت، میزان مسیر طی شده و مقدار انرژی مصرف شده در  زمان ورزش کردن را برای شما محاسبه می کند.


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ویژه شهادت امام موسی کاظم؛
حضرت امام موسى بن جعفر (عليه السلام)، معروف به كاظم و باب الحوائج و عبد صالح در روز يكشنبه 7 صفر سال 128 قمرى در روستاى «ابواء»، دهى در بين مكّه و مدينه، متولّد گرديد. نام مادر آن حضرت حميده است. آن حضرت در 25 رجب سال 183 قمرى، در زندان هارون الرّشيد عبّاسى در بغداد، در 55 سالگى به دستور هارون مسموم گرديد و به شهادت رسيد. مرقد شريفش در كاظمين، نزديك بغداد، زيارتگاه شيفتگان حضرتش می باشد.

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


بازی افسانه سنگ مرمر یا همان زوما بازی ساده و در عین حال جذابی است که می تواند تمام افراد را برای ساعت ها سرگرم کند.

نمتمن

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ویژه اندرویدی ها؛
این بازی دارای یک رابط کابری زیبا و کاربر پسند است، که در عین سادگی گاهی شما را با چالش روبه رو می کند.

د.ود.و

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


ویژه اندروید؛
بازی "3D Maze Labyrinth" یک بازی ساده و در عین حال جذاب است که برای گوشی های اندروید طراحی شده است.

تنانتا

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


Fieldrunners یک بازی جدید، استراتژیک،اکشن برای اندروید و ios است.این بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه می باشد.پیشنهاد می کنیم برای دریافت و اجرای این بازی زمان را از دست ندهید.

Fieldrunners در نسخه ی دوم و جدید خود با سپاهی از سربازان و ترفندهایی جدید بازگشته تا علاقمندان خود را شگفت زده کند.بازی تمام ویژگی های مثبت نسخه ی اول خود را دارد و به این ویژگی ها نکات فراوان جذابی نیز اضافه شده است.

بازی اکشن

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   


 Kids Racing Math Game برای پیشرفت  ریاضی کودکان و نوجوانان طراحی شده است.
 

   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   





گزارش از: سالار واعظی


دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قره چاهي
۲۳:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
با عرض سلام و خسته نباشيد.
لطفا از نرم افزارهايي كه در سيستم ويندوز نصب ميشوند نيز در سايت تون قرار دهيد اگر دقت كرده باشيد حتي يك عدد نرم افزار مخصوص ويندوز در بالا وجو ندارد
United States of America
کامبیزسالاری ده شیخ
۲۰:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل های باشگاه خبرنگاران واقعا خسته نباشید خیلی زحمت میکشید من یکی از طرفداران پاقرص برنامه شما هستم وخیلی راضی هستم
اجرتون با خدا
دوست دارشما کامبیز سالاری
آخرین اخبار