منطقه 5 رتبه نخست جشنواره مشکات را کسب کرد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برگزاری اختتامیه جشنواره آموزشی و تفریحی مشکات 3 با محور ایمنی خبر داد.

منطقه 5 رتبه نخست جشنواره مشکات را کسب کردمسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اختتامیه جشنواره مشکات 3 اظهار کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در محورهای سیما و هویت شهری حقوق و تکالیف شهروندی ایمنی شهر و حمل‌ونقل و ترافیک اقتصاد و خانواده شهر و محیط زیست شهری برگزار شد.

وی افزود: سومین جشنواره مشکات با بیش از 92 هزار اثر در محورهای آتش‌نشانی و پیشگیری‌ و مدیریت در تالار ایوان شمس به پایان می‌رسد.

خسروی بیان کرد: این جشنواره در سه گروه سنی کودکان 5 تا 11 سال، نوجوان 12 تا 17 سال و بزرگسالان در قالب نقاشی، پوستر، کاریکاتور، عکاسی، ایده‌های خلاقانه، تصویربرداری داستان کوتاه و خاطره برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ جشنواره با هدف جلب مشارکت شهروندان در ایجاد زندگی شهری سالم با همکاری خانه‌های علم و زندگی در سطح محلات برگزار شد که سومین دوره مورد استقبال گسترده شهروندان غرب تهران قرار گرفت.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: این منطقه با ثبت 92 اثر هنری در سومین دوره جشنواره مشکات در این جشنواره موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق 22 گانه در این جشنواره شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هویت ، سیما ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار