حلالی: اصفهانیان مهر مدیریت فوتبال است/ساختار باشگاه‌ها، پدیده‌ها را خراب می‌کنند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم‌های اصفهانی لیگ برتر ساختار مدیریتی قوی دارند و مدیران ما باید از مربی را از آنها یاد بگیرند.

اسماعیل حلالی بازکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: لیگ امسال ما  نسبت به  سال‌های قبل از طراوت و شادابی بیشتری برخوردار بود، تیم‌های با کیفیت زیادی در لیگ ظهور کرده بودند و نسبتا لیگ قابل قبولی داشتیم. 
 
وی در ادامه افزود: اما متاسفانه لیگ ما با توجه به رشد زیادی که کرده هنوز حتی با آسیا هم فاصله زیادی دارد و مدیران ما باید به مربیان جوان اعتماد کنند تا در بلند مدت بتوانیم در آسیا به موفقیت دست پیدا کنیم. 
 
حلالی در خصوص پدیده‌های لیگ چهاردهم اظهار داشت: در لیگ امسال پدیده‌های زیادی داشتیم، اما متاسفانه ساختار باشگاه‌های ما خراب است و بازیکنان و پدیده‌ها را نابود می‌کند. 
 
وی در خصوص قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز داشت: تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان را مهد مدیریت فوتبال ایران نامید و مدیران ما باید از آنها یاد بگیرند تا از مربیان حمایت کنند و من به این دو تیم خوب تبریک عرض می‌نمایم. 
 
وی در خصوص لیست دعوت ‌شدگان تیم ملی فوتبال اعلام کرد: آقای کی‌روش برای انتخاب بهترین‌ها در تمام پست‌ها نیاز به این لیست دارد و امیدوارم به گونه‌ای پیش نرود که تیم ملی به جای پله صعود بود رشد را از بازیکنان بگیرد. 
 
بازیکن سابق پرسپولیس تهران در خصوص بازی تیم فوتبال تهران مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان اظهار داشت: الهلال تیم با سابقه‌ای و بازیکنان شاخصی دارد و امیدوارم بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انگیزه در بازی روز سه شنبه ظاهر شود و با نتیجه خوب این بازی را پشت سر بگذارند. 
 
وی در پایان اظهار داشت: صعود تیم فوتبال پرسپولیس تهران از این مرحله لیگ قهرمانان  آسیا بسیار مهم است و صعود از این مرحله می‌تواند حکم قهرمانی این تیم را داشته باشد. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: حلالی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار