حلالی: پیکان تیم خوبی است / برای تفریح به جام حذفی نمی رویم

سرمربی تیم هف سمنان گفت: پیکان تیم خوبی است و خوشحالم با تیمی مثل پیکان مسابقه داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛اسماعیل حلالی در نشست خبری تیمش پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت:تیم پیکان خوب بازی می کند و ما نیز حریف راحتی برای پیکان نیستیم. هدف ما فوتبال بازی کردن است و امیدوارم بازی خوبی شود. امیدوارم که در تمام بازی تمرکز داشته باشیم و بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی درباره اینکه حریفشان لیگ برتری است گفت: ما طبق صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم، گفتیم فاصله فوتبال ایران از هم زیاد نیست. یک مربی خوب می تواند جوان هایی را به تیم راه دهد و از آنها استفاده کند، مانند برانکو سرمربی پرسپولیس. همان بازیکنان امسال ملی پوش هستند و صدر جدول را در اختیار دارند. بازی های قابل قبولی را ارائه دادند. پیکان هم تیم فوق العاده ای است. تنها سالی است که تیم پیکان نفرات خوبی را جذب کرده و در تمام نقاط زمین بازیکنان باکیفیتی دارند. اما ما هم برای تفریح نیامدیم و جام حذفی را بازی تدارکاتی محاسبه نکردیم و هدف داریم و تا جایی که توان فنی به ما اجازه می دهد به مرحله بالا می رویم.  
 
حلالی درباره بازی تدارکاتی با پرسپولیس گفت: بازی دوستانه کمی متفاوت تر نسبت به بازی رسمی است. شاید از بازی که مقابل پرسپولیس داشتیم جلوی پیکان بهتر باشیم. در بازی مقابل پرسپولیس تمام نفرات ما نبودند. سعی می کنیم تمام بازیکنان را به کار گیریم و دقایقی کیفیتی خوب نداشتیم اما فردا همه بچه ها هستند و امیدوارم بازی خوبی شود.
 
سرمربی تیم هف سمنان در پایان گفت: مشکل خاصی در تیم ما نیست و سعی می کنم در جایی مربیگری کنم که اخلاق گرایی حرف اول را بزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.