حلالی:

تراکتوری ها به جنگ اعصاب عربستانی ها تن ندهند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان تراکتورسازی با تن ندادن به جنگ روانی الهلال، فرصت پیروزی در بازی امشب را دارند.

تراکتوری ها به جنگ اعصاب عربستانی ها تن ندهنداسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تراکتورسازی و الهلال عربستان گفت: با توجه به حضور بازیکنان کلیدی و کادرفنی توانمند در تراکتورسازی و همچنین نتایج خوبی که شاگردان قلعه نویی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند، تراکتور نسبت به سال های گذشته وضعیت بهتری برای صعود به دور بعدی دارد.
 
وی افزود : با توجه به برگزاری این بازی در زمینی بی طرف، تعداد هواداران تراکتورسازی و الهلال در دوحه برابر است و از این لحاظ 2 تیم شانس یکسانی برای برد دارند. البته با توجه به قدرت نماینده کشورمان در مقابل نقاط ضعف الهلال می توان با اتخاذ تدابیر مناسب تاکتیکی به راحتی از سد حریف عربستانی گذشت.  
 
حلالی با اشاره به ضعف فوتبال عربستان بیان کرد: در زمان بازی کردن من در پرسپولیس همین تیم الهلال با استفاده از ملی پوشان قدرتمند عربستانی در کنار ستارگان فوتبال دنیا شرایط خیلی خوبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا داشت اما با توجه به ضعف کلی فوتبال این کشور، الهلال نیز قدرت سابق خود را از دست داده است و می توان به برتری مقابل چنین تیمی امیدوار ماند.
 
کارشناس فوتبال کشورمان درباره تاثیر کشمکش های چند وقت اخیر بین فوتبال ایران و عربستان در بازی امشب اظهار کرد: به طور حتم بازیکنان ضعیف عربستانی برای رسیدن به برتری مقابل تراکتورسازی از اهرم بازی روانی استفاده می کنند اما شاگردان قلعه نویی باید هوشیار باشند و با حفظ خونسردی به جنگ اعصاب تیم عربستانی تن ندهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار