اشرف: اسکار پاروی طلایی پیشکش من به همه بانوان تلاشگر است

مربی تیم ملی اسلالوم فدراسیون قایقرانی اسکار پاروی طلایی را پیشکش به همه بانوان تلاشگر دانست و گفت: امیدوارم در کاپ جهانی اسلالوم حضور شایسته‌ای داشته باشیم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سفری که به آلمان داشتم و در اسکار پاروی طلایی، اسطوره‌های قایقرانی دنیا جمع بودند و برای به دست آوردن این اسکار تلاش و موفقیت زیادی کرده بودند.

وی افزود: یکی از رقبای آلمانی ما هان پیترز بود که او حتی به پروژه ما رأی داد و این جای خوشحالی دارد.

اشرف در ادامه تصریح کرد: اکثر کسانی که در این برنامه حضور داشتند از اسطوره‌های توسعه و گسترش اسلالوم بودند.

مربی تیم ملی اسلالوم قایقرانی در خصوص اهدافش گفت: اتفاقی که به تازگی در اسلالوم افتاد شروعی برای مسئولیت‌های من است که کار و وظایفم را بیشتر از قبل کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: این مسئولیت باعث شد که در وحله اول به خانم‌های کشور خودم و بانوانی که احتیاج به کمک دارند از هر کمکی در این زمینه دریغ نکنم و ایران را پایگاهی قرار بدهم تا بانوان بتوانند در آن رشد کنند.

اشرف در خصوص اردوهای داخلی گفت: تمرینات ما از چهارشنبه با حضور سه ورزشکار شروع می‌شود و برای استفاده از آب‌های خروشان به رودخانه کرج و به منظور استفاده از آب‌های آرام به دریاچه آزادی خواهیم رفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین این اردوی ما ده روزه برگزار می‌شود که با برنامه‌ریزی پیش خواهیم رفت تا برای کاپ جهانی اسلالوم آمادگی ورزشکاران را بسنجیم و حضور شایسته‌ای داشته باشیم.

اشرف در خصوص کاپ یک جهانی اسلالوم گفت: این کاپ به مدت 2 هفته در فرانسه برگزار می‌شود که یک هفته آن برای آمادگی ورزشکاران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اسکار را هدیه می‌کنم به همه بانوانی که در همه عرصه‌ها تلاش می‌کنند و این پیشکشی برای همه بانوان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلالوم ، اشرف ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار