تنها رمز پیروزی فلسطین مقاومت است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، گفت: امروز ما باید این درس را بگیریم که نه تنها مذاکرات و مماشات کردن با سازمان‌های بین المللی و دشمن تاثیر ندارد بلکه تنها رمز پیروزی مقاومت است.

 تنها رمز پیروزی فلسطین مقاومت استبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌، امروز  28 اردیبهشت ماه سال جاری همایش قبله در زنجیر با حضور میثم امرودی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، مصطفوی دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی مدافع فلسطین و سفیر فلسطین در دانشگاه علم صنعت برگزار شد.
 
میثم امرودی، در خصوص برگزاری این جلسه در یوم النکبة افزود: یوم النکبة روزی است که یک حکومت جعلی آمد و یک امت و حکومت مستقر و پایدار را از خانه‌های خودشان بیرون کردند.
 
وی عنوان کرد: روزی که رژیم صهیونیستی در سال 1948 اعلام رسمیت کرد این روز برای مسلمانان در برگیرنده  درس‌های بزرگی است.
 
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در خصوص درس‌های بزرگی‌که مسلمانان در روز یوم النکبة گرفتن تصریح کرد: هر جا که وحدت مسلمانان خدشه وارد شد و بین وحدت آنها تفرقه ایجاد شد شکست در آنجا به قطعیت رسید.
 
امرودی اضافه کرد: هر جا مسلمانان مشترکات خود را نگه داشتند و از دین حیثیت خود دفاع کردند پایدار ماندند و خود را نجات دادند.
 
امرودی با اشاره به حمایت امام خمینی از نهضت فلسطین بیان کرد: یک روز مردم فلسطین زیتون و قرآن به دست به نام صلح در سازمان‌های مربوطه دخیل بستند و کسی به آنها مددی نرساند تا اینکه با نهضت خمینی آشنا شدند.
 
وی با بیان اینکه نهضت مردم فلسطین یک قیام حسینی است تاکید کرد:  فلسطینی‌ها با شهادت آشنا شدند در واقع با ابا عبدالله حسین آشنا شدند و امروز ما با اما حسین یاد گرفتیم که از طریق مذاکره به نتیجه نمی‌رسیم و اگر بخواهیم به  عزت پیروزی برسیم باید راه ابا عبدالله را طی کنیم.
 
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به عمل کرد نادرست سازمان ملل در زمینه جنگ اسرائیل افزود: سازمان ملل قطع نامه‌ها و بیانیه‌های صادر کردند که تعداد آنها به 280 صفحه می‌رسد ولی هیچ کدام از آنها در مورد رژیم صهیونیسیتی اجرا نشده است.
 
امرودی با اشاره به صحبت سید حسن نصرالله در خصوص فرمایش امام خمینی به جوانان فلسطین اظهار کرد: در آغاز حمله رژیم صهیونیستی به بیروت 36 جوان به مراجع تقلید مراجعه می کنند و مراجع تقلید از آنها می‌خواهند خودشان را به کشتن ندهند و فقط  امام خمینی به آنها می‌فرماید بایستند که شما پیروز هستید.
 
وی در پایان گفت: امروز متوجه می‌شویم که امام خمینی در آن زمان چه گفتند و فلسطین این درس را گرفت که تنها راه پیروزی مقاومت است همان گونه که امروز مسلمانان یمن به این نتیجه رسیدند.
 
به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  در پایان این همایش از مرضیه دباغ شیخ الاسلام و سید رضا نیری تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: فلسطین ، باشگاه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.