گزینه های روز میز برای استقلال؛

هر عضو هیئت مدیره، 5 سرمربی را معرفی می کند

هر یک از اعضاء هیئت مدیره استقلال می توانند 5 گزینه موردنظر را برای سرمربیگری فصل آینده معرفی کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران نتایج ضعیف تیم استقلال در لیگ چهاردهم هواداران این تیم را به شدت ناراحت و عصبانی کرده است.

نیمکت سر مربیگری این تیم پر حاشیه هم که از مدت ها پیش لرزان بود فضا را برای گزینه های آینده باز کرده است.

هواداران بعد از دربی با شعارهایشان نشان دادند از نیمکت تیم رضایت ندارند و خواهان برکناری امیر قلعه نوعی شدند.

هیئت مدیره باشگا استقلال هم، هم زمان با مشکل خصوصی سازی و مسائل مالی می بایستی این موضوع را به شکلی به پایان برسانند که هواداران راضی شوند و به نوعی غم ناکامی را در ذهن هواداران تسکین دهند.

جلسه دوشنبه هیئت مدیره استقلال مصوباتی را به همراه داشت و مقرر شد هر یک از اعضاء هیئت مدیره 5 نفر از برگزیده ها و نامزد های خود را برای پست سرمربی گری معرفی کنند و تا چهارشنبه می بایستی این گزینه ها تحویل شود و البته در این باره به  نظر می رسد گزینه های زیاد و به نوعی این ازدحام کار استقلل را برای فصل آینده سخت خواهد کرد.

در این میان اشاره ای به حذف قلعه نویی نشده است اما شانس وی برای تصاحب مجدد نیمکت آبی ها کمتر از بقیه خواهدذ بود اما کماکان وی می تواند کی از گزینه ها باشد البته اگر در لیست پیشنهادی حضور داشته باشند.

استقلال سهمیه آسیا را از دست داد و این کار انتخاب سر مربی را کمی مشکل میکند اما دستیاران قلعه نویی همز هم عتقدند وی بهترین گزینه برای هدایت استقلال است و این در حالی است که هیئت مدیره استقلال نیم نگاهی هم به گزینه های خارجی دارد باید دید تا روز چهارشنبه چه اتفاقی در استقلال می افتد و گزینه ها جه کسانی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار