سبحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محدودیتی در تعداد مزایده نداریم/ صحبت‌های هدایتی برداشت شخصی خودش است و ملاک ما نیست

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: برگزاری مزایده چهارم برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس قانونی است و در قانون هم محدودیتی برای برگزاری مزایده وجود ندارد.

محدودیتی در تعدد مزایده نداریم/صحبت های هدایتی برداشت شخصی خودش است و ملاک ما نیستجعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درخصوص صحبت‌های مقداد نجف‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح دو فوریتی که در مجلس ارائه شده که سه بار مزایده برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس کفایت می‌کند و باید به دنبال راهکارهای دیگر بود،‌ گفت: این نظر شخصی نجف‌نژاد است و در مورد اینکه 3 نوبت مزاید کفایت می کند را باید به یک استنادی مطرح کنند.

وی ادامه داد:ملاک ما برای اجرا قوانینی است که پیش رو داریم قانون مجلس شورای اسلامی که دولت و وزارت دارایی را موظف کرده است که واگذاری سرخابی را به صورت جدی دنبال کند و مصوبه هیات واگذاری به عنوان بالاترین مقام در امر واگذاری که در هر دوی اینها ما محدودیتی برای تعدد مزایده نداریم. نه مجلس شورای اسلامی و این مسئله هنوز یک طرح دو فوریتی است و ابتدا باید این طرح تبدیل به قانون شود و سپس به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ گردد.

سبحانی افزود: امروز مزایده با قوت در ساعت 4 بعدازظهر برگزار خواهد شد. پاکت پیشنهاد قیمت هم برای هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به دست ما رسیده است و امیدواریم امروز داستان سرخابی ها برنده و مالک خود را بشناسد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره اظهارات روز گذشته حسین هدایتی متقاضی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چون او اصولگراست به همین دلیل پرسپولیس را به او نمی‌دهند، اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و امر خصوصی سازی کاملا کار تخصصی است و در مسائل سیاسی دخالت ندارد و این نظر شخص هدایتی است و قطعا اینطور نیست و حداقل همین که وی در مزایده چهارم هم شرکت کرده نشان می‌دهد که در چارچوب حرکت می‌کند و مایل هستند حضور داشته باشد.صحبت های ارائه شده از هدایتی برداشت شخصی وی است و قطعا ملاک نیست این ذهنیت را مجموعه دولت و سازمان خصوصی سازی ندارد که هدایتی تفکرات و مسائل سیاسی را در تصمیماتش دخالت می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.