احتمال مداخله ملک سلمان برای لغو حکم اعدام مُرسی

برخی منابع خبری از احتمال مداخله پادشاه عربستان برای لغو حکم اعدام رئیس جمهور سابق مصر خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری لبنانی آسیا، برخی منابع خبری مداخله پادشاه عربستان را برای لغو حکم اعدام "محمد مرسی" رئیس جمهور سابق مصر، محتمل می‌دانند. 

شبکه یک تلویزیون رژیم صهونیستی در اینباره اعلام کرد: «مسیر اجرایی کردن حکم اعدام محمد مرسی همچنان مسدود است؛ البته نه از این دیدگاه که ممکن است به حکم صادره اعتراض شود زیرا این کار زمان بر است، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان که در مقایسه با عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه پیشین این کشور، که نگاه متفاوتی به اخوان المسلمین مصر دارد ممکن است برای متوقف ساختن اجرای این حکم، پیشگام شود.» 

این دومین حکمی است که علیه مرسی صادر شده است. او ماه گذشته و در پایان رسیدگی به پرونده حوادث مقابل کاخ ریاست جمهوری، مجرم شناخته و به 20 سال حبس محکوم شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
آل سعود،سعی دارد الکی طرفداری، محمد مرسی را انجام دهد ،تا مسامانان مصر وجهان حقایق را ندارند،طرفداری آقا محمد مرسی را انجام ندهند،آقا محمد مرسی مسلمان است وآل سعود میخاهد اورا از بین ببرد،چون آل سعود از چشم مسلمانان افتاد،با الکی طرف داری محمد مرسی را انجا م می دهد کسی به یاریش نرود از مسلمانان
آخرین اخبار