مسئولان والیبال ساحلی پیش از این اعلام کردند به دلیل حضور در تور جهانی عازم سوییس می‌شوند ولی انگار وقتی آسیا را به مقصد اروپا ترک کردند یادشان افتاد باید اردو تمرینی تشکیل دهند نه مسابقه!!

ساحلی‌بازان چراغ خاموش رفتند سوییس و آمدند!/به بهانه تور جهانی اردوی مشترک تشکیل شد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از وقتی که تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد به نوعی نگاه‌های به این تیم تغییر کرد باخت مقابل تیم گینه‌نو یکی دیگر از دلایل تغییر نگرش‌ها به والیبال ساحلی بود اما مسئولان فدراسیون باز هم از این تیم ناامید نشده و برایشان سرمایه‌گذاری کردند اردوها قبل از اعزام در جزیره آزاد کیش تشکیل شد و همه امیدوار بودند که تیم ملی در تور جهانی حضور خوب داشته باشد.

از همان ابتدایی کار همه می‌دانستند که سطح تور جهانی بالا است و کسی از ملی‌پوشان توقع کسب مدال و نیتجه گیری عالی و ایده‌ال نداشت.

ملی‌پوشان که با سر و صدای زیاد تمرین کردند به یک باره خاموش شدند و دیگر صدایی از آنها شنیده نشد بی‌سرو صدا رفتند و هیچ فعال رسانه ای در والیبال هم با خبر نشد که آیا رفته‌اند یا نه؟

حال از دوستان و آشنایان شنیدیم که تیم و آمده و پرونده تور جهانی سوییس بسته شده است این چراغ خاموش حرکت کردن ساحلی‌بازان اتفاقی است تکراری ولی این بار دلیلش تا حدودی مشخص است.

تیم ملی والیبال ساحلی وقتی به سوییس رسید نتوانست به جدول رسمی تور جهانی راه پیدا کند و پشت درب این پیکارهای سطح بالا ماند.

می‌گویند شرایط برای تشکیل اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه فراهم شده اما عدم پوشش خبری این بازیها هم جای تعجب و سوال دارد.

شاید نمی‌خواستند راه پیدا نکردنشان به تور جهانی پرسر و صدا شد یا شاید هم...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار