کولیوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ارجاع اختیارات هیأت نظارت استانی به هیأت نظارت مرکزی در انتخابات میان دوره‌ای شوراهای شهر و روستا

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از ارجاع هیات نظارت استانی به هیات نظارت مرکزی در انتخابات میان دوره‌ای شوراها خبر داد.

ارجاع هیات نظارت استانی به هیات نظات مرکزی در انتخابات میان دوره‌ای شوراهای شهر و روستا
 محمدجواد کولیوند، نایب رئیس شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز عصر (سه شنبه) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز عصر کمیسیون نمایندگان بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه امیرکبیر حضور داشتند که مقرر شد برای آشنایی با نقطه نظرات آنان ادامه نشست‌ها در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی بیان داشت: در جلسه درباره انتخابات میان دوره‌ای شوراها شهر و روستا و نحوه نظارت بر آن گفت‌وگو شد.

کولیوند اظهار کرد: در انتخابات شهر و روستا نتایج تعدادی از حوزه‌های انتخاباتی ابطال شد، بنابراین انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه‌ها همزمان با انتخابات انتخابات مجلس و خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسفندماه انتخابات مجلس برگزار می‌شود و ناظر انتخابات شورای شهر و روستا، مجلس است و در آن زمان نمایندگان درگیر ستادهای انتخاباتی خود هستند بنابراین ماده 183وزارت کشور چنین اصلاح شد که اختیارات هیات نظارت استانی به هیات نظارت مرکزی واگذار شود تا نمایندگان به انتخابات مجلس بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار