قهرمان سابق تیم ملی تکواندو: مقانلو چکیده تکواندوی ایران است

تکواندوکار سابق تیم ملی معتقد است: بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی یکی از شانس‌های ایران برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان بود.

مقانلو چکیده تکواندوی ایران است کورش رجلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره قهرمانی ایران در مسابقات جهانی روسیه عنوان کرد: با توجه به اینکه بیژن مقانلو در کنار افرادی همچون مهماندوست و ذوالقدر کار کرده و چکیده تجربه چندین سال مربیگری آنان را با خود دارد، توانسته در کنار این تجربیات خوب نیز با تدابیر به موقع‌اش در این چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. او توانایی‌هایش را ثابت کرده و رهبر خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود که خوشبختانه نیز بهترین نتیجه را بدست آورد.

وی افزود: مسابقات جهانی میدان بزرگی است که همه مدعیان برای کسب بهترین نتیجه به این رقابت‌ها می‌آیند. خوشبختانه تکواندوکاران ما توانستند آبروی تکواندوی ایران را حفظ کنند و قهرمانی جهان را بار دیگر بدست آورند.

*از مردانی توقع طلا داشتیم

این قهرمان سابق تکواندو گفت: پیش از مسابقات جهانی فکر می‌کردیم که سجاد مردانی با مدال خوشرنگ طلا به کشور بازمی‌گردد اما او نیز مثل همه قهرمانان که گاهی روز خوب، گاهی روز بد دارند دچار بدشانسی شده و با مصدومیت از دور رقابت‌ها حذف شد.

وی درخصوص حذف امید عمیدی عنوان کرد: با وجود آنکه عمیدی تکواندوکار خوش تکنیکی است توقع داشتیم تا از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، اما متاسفانه این مهم حاصل نشد و او در نخستین بازی خود حذف شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار