اینجا سرعت غیر مجاز نمره مثبت دارد

در مورد سرعت همیشه نظرها منفی نیست و گاهی سرعت غیر مجاز در برخی جاده ها نمره مثبت دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران کمیته ملی المپیک ایران از زمان حضور مدیریت کیومرث هاشمی روند مثبت و رو به رشدی را طی کرده است و بلوغ آن را در رفتار بدون تنش این کمیته با توجع بع اینکه اصطحکاک زیادی با سایر حوزه ها داارد و البته مسئولیت بالایی را ورزش به عهده گرفته جای تقدیر دارد .فردا آغازاجلاش ش.رای المپیک آسیا است و اعضاء محترم این شورا که تعداد زیادی از کش.ر های آسیایی را در بر می گیرد نوبد برگزاری ک رو.یداد بزرگ برای ایران از جنبه های سیاسیس و ورزشی است .

شیخ احمد الصباح رییس شورای المپیک آسیا در ایران حضور دارد تیم رسانه ئای همراه با وی و البته دیگر اعضاء شورایی المپیک آسیا باز تاب فراوانی را برای ورزش ایران به همراه دارد و این مدیریت بی سو صدای هاشمی و همکارانش در کمیته ملی المپیک نشان داده است بر خلاف برخی دوستان که می توانند در دوران مدیریت خود برترین در گیری ها و تنش ها را ایجاد کنند یک الگو محسوب می شود و باید آنرا قدر دانست.

رئیس شورای المپیک اسای از امروز بازیددی های خود را انجام می دهد و البته به گثته کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک"رویدادی به این بزرگی به طور حتم تبعات مثبتی دارد و بازدید های اینچنینی به امتیاز ورزش ما در جهان و آسایا کمک شایانی خواهد کرد ".

شنیده ایم که همراه مدعوین شورای  المپیک آسیا برخی از دبیران کل فدراسیون های فوتبال در آسیا نیز در ایران حضور خواهند یافت.

انتقاد رسانه ها از مدیران مختلف اگر عادت شده به دلیل عملکرد انهاست وگر نه ما خوبی ها را می بینیم و می دانیم که در سرزمین المپیکی ایران با ریاست هاشمی و افرادی که بدون حاشیه فقط و فقط تلاش می کنند سرعت بسیار بالاست و در این جاده رسانه ها به سرعت نمره منفی نمی دهند وبه اصطلاح اینجا سرعت غیر مجاز امتیاز مثبت دارد.

اکبر باقری

برچسب ها: سرعت ، المپیک ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار