مرزبان:

در تیم پدیده احساس امنیت فنی نمی‌کنم/2 پیشنهاد از لیگ برتری‌ها دارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با توجه به شرایط و مشکلات مالی که در باشگاه پدیده وجود دارد احساس امنیت فنی نمی‌کنم و وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست.

در تیم پدیده احساس امنیت فنی نمی‌کنم/2 پیشنهاد از لیگ برتری‌ها دارمعلیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بحث ماندن یا رفتنش از تیم پدیده خراسان گفت: هدفمندی ما در سال اول این بود که با کسب 35 امتیاز بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم که این موضوع خوشبختانه در 4 هفته پایانی لیگ برتر قطعی شده بود اما ادامه بحث ما در کار این بود که شرایطی ایجاد شود که بتوانیم سال آینده سهمیه آسیایی بگیریم و در سال سوم هم برای قهرمانی بجنگیم اما الان شرایط باشگاه به گونه‌ای است که همه این‌ بحث‌ها در خطر است و متأسفانه می بینم که شانس قهرمانی وجود ندارد و به طور کلی احساس امنیت فنی نمی‌کنم. علیرغم اینکه مدیرعامل باشگاه وطنخواه با مشکلات مالی مبارزه می‌کند و سرمایه به باشگاه تزریق کرده اما شرایط سخت است همچنین حسینی و تدین و دیگر مسئولان همیشه در کنارم بودند اما وضعیتمان برای سال آینده مشخص نیست و با توجه به شرایطی که هست نمی‌توان معیارهای حرفه‌ای را در باشگاه پدیده پیاده کرد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده خراسان درباره اینکه وضعیت توماس هسلر مربی آلمانی این تیم چه خواهد شد، اظهار داشت: ما همه جا با هم هستیم و قطعا با هسلر کار را ادامه خواهیم داد و هر کجا که من بروم هسلر هم با من می آید اما باید این را هم بگویم که قرار است یک مربی آلمانی بزرگتر به ما اضافه شود که وی یکی از مربیان بوندسلیگا و بازیکن سابق آلمان نیز بوده است که امیدوارم در فصل آینده نیمکت و کادر فنی کاملا آلمانی باشد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر به جز پدیده از 2 باشگاه لیگ برتری دیگر هم به من پیشنهادهایی شده است اما هنوز چیزی مشخص نیست. درباره وضعیت خودم و پدیده باید بگویم که هنوز چیزی مشخص نشده اما همه از احساس خوب من به مردم مشهد مطلع هستند که یک بار نه به حریف بی‌احترامی کردند و نه به تیم خود ما و این یک مسئله خوب است که آنها می‌دانند که مسیرشان از کدام طرف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار