افشارزاده: شیخ احمد نامه عاشقانه برایم ننوشته است

رئیس کمیته آمار شورای المپیک آسیا گفت: نامه شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا به من عاشقانه نبوده است اما حقایق درباره من را عنوان کرده بود.

افشارزاده: شیخ احمد نامه عاشقانه برایم ننوشته استبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره نشست شورای المپیک آسیا در ایران عنوان کرد: شیخ احمد رئیس این شورا مرد بزرگی در ورزش دنیا است او  به عنوان رئیس آنوک این عضو هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک فرد تاثیر گذاری بوده که به ایران آمده است انوک ارگان ورزشی قدرتمندی در دنیا که تمام تصمیمات آسیا یی از جمله تغییرات اساسنامه از طریق این نهاد اتفاق می‌افتد که در AFC تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: حضور شیخ احمد و میزبانی اجلاس شورای المپیک آسیا باعث می‌شود برخی مقامات از نزدیک با شرایط ورزش ایران آشنا شوند و نظرشان در مورد ایران تغییر پیدا می‌کند.

دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک ایران درباره کسب کرسی‌های بین‌المللی در آینده گفت: ما در  این باره نیاز به ارتباطات و حمایت بیشتر داریم اما این نشست در تهران می‌تواند زمینه ساز این ارتباطات باشد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا نامه شیخ احمد به وی بعد از جدایی‌اش از کمیته ملی المپیک عاشقانه بوده، تصریح کرد: این نامه عاشقانه نبود اما حقایق در آن عنوان شده بود مرد 32 سال است که با شیخ احمد ارتباط دارم و قبل از او پدرش را هم می‌شناختم. افراد کارآمد در ورزش آسیا را می‌شناسم و به خوبی از عملکرد آنها آگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار