رویوران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران

جنگ‌های نیابتی، حربه جدید استکبار جهانی برای مقابله با ایران

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نشانه‌های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه استکبار جهانی تصمیم گرفته است با تنش زایی در منطقه از طریق جنگ‌های نیابتی، رفته رفته مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را ناامن سازد.

 
"حسین رویوران" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری به لزوم هوشمندی و بصیرت در برابر حربه‌های مختلف استکبار جهانی برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ‌های نیابتی را حربه جدید دشمنان و کینه‌توزان دانست و گفت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی برای مقابله با ایران فروگذار نخواهند بود و اخیراً سعی دارند با به راه انداختن جنگ‌های فرقه‌ای و منطقه‌ای، تنش و ناامنی را به مرزهای ایران نزدیک کنند.
 
وی تصریح کرد: نشانه‌ها و علائم زیادی دالّ بر این موضوع وجود دارد و به نظر می‌رسد بارزترین آن‌ها، به چالش کشاندن امنیت ملی یمن توسط نیروهای تجاوزکار سعودی است.
 
رویوران همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که هدف همه اقدامات مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه استکبار جهانی در سطح منطقه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والا و حیات‌بخش نظام اسلامی است.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه در همین راستا افزود: دنیای غرب، تاکنون از جانب جمهوری اسلامی ایران و آموزه های عدالت‌طلبانه و آزادی‌خواهانه آن، ضربات و لطمات فراوانی را متحمل شده و تلاش می‌کند به هر طریق ممکن، به خیال واهی خود زهرش را به ایران بریزد و به راه انداختن جنگ‌های نیابتی، از جدیدترین این تدابیر شوم و مذبوحانه است.
 
رویوران در پایان، اقتدار نظامی- دفاعی- امنیتی نیروهای مسلح ایران را در حال حاضر، مثال‌زدنی و بسیار راهبردی دانست و گفت: امر مقام معظم رهبری، مبنای حرکت این نیروها خواهد بود و به یاری خداوند، به زودی شاهد غلبه جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران بر جبهه کفر و کینه توزی و شرارت خواهیم بود.
 
انتهای پیام/       
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار