مجتمع داروسازی بایر افلاک شهرستان ازنا جهت ارتقای دانش فنی و مهارت کاری نیروهای بومی برگزاری دوره‌های آموزش مدون بلند مدت را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتواند ضمن جذب نیروهای بومی اقدامی جهت اصلاح عملکرد تخصصی نیروهای بومی داشته باشد.

دکتر شوشی زاده مدیر عامل شرکت داروسازی بایر افلاک ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بایر افلاک به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در عرصه تولید،که مبتنی بر فن‌آوری‌های پیشرفته و نوین است روندی رو به توسعه را سپری نموده تا نه تنها زمینه سازی بهره مندی کشور از با کیفیت‌ترین محصولات دامی گردد بلکه با حضور خود در بازارهای جهانی و صادرات دارو گامی اساسی در جهت برگرداندن ارز به میهن داشته باشد. 

وی افزود: کارخانه بایر افلاک جهت بهبود فضای کسب و کار در استان محروم لرستان سعی نموده استراتژی جذب نیرو را در جهت بکارگیری نیروهای متخصص بومی تدوین نماید با توجه به اینکه آموزش کارکنان نقش بسیار مهمی در افزایش اثر بخش و کارایی نیروی انسانی دارد. 

وی تصریح کرد: پروژه انسانی بایر افلاک در حدود 38 درصد پیشرفت داشته است و تا این مرحله تعدادی از ماشین‌آلات این کارخانه وارد شده است و طی دو سال آینده بعد از ورود ما‌بقی ماشین آلات و نصب و راه‌اندازی آن این فاز نیز به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: در راستای افزایش کیفیت تولید، کارخانه داروسازی بایر افلاک سعی بر آن نموده تا ماشین آلات ساخت دارو را از شرکت‌های معتبر در صنعت دارو خریداری نماید بدین منظور اکثر ماشین‌آلات فاز دامی از کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس و بعضا کشورهای آسیایی مطرح در صنعت تولید ماشین نظیر کشور هندوستان وارد نموده است. 

دکتر شوشی زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر 6 قلم دارو شامل انواع پودرهای استریل برای سوسپانسیون تزریقی در بازار موجود می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک سایر محصولات انواع محلول‌های خوراکی، پودرهای خوراکی و محلول‌های تزریقی پس از انجام تست‌های آزمایشی و آزمایشات خارجی روانه بازار خواهد شد. 




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار