مرادی: فصلی مشترک را با ‌آلمان آغاز می‌کنیم

نایب رئیس روئینگ آسیا قایقرانی گفت: آغاز فصلی مشترک را با‌ آلمان در رشته‌های آب‌های آرام شروع خواهیم کرد.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در شهر آگزبرگ آلمان ما در بخش توسعه و گسترش اسلالوم جز کاندیدها بودیم که به همراه کشور نپال اسکار پاروی طلایی را دریافت کردیم و انگلیس و آلمانم هم به صورت مشترک حضور داشته که در نهایت این جایزه به ایران و نپال داده شد و کتایون اشرف (مربی تیمم لی اسلالوم بانوان) کاندیدای این اسکار را دریافت کردند. 

وی افزود: این برنامه‌ای که در شهر آگزبرگ آلمان برگزار شد اثر خوبی بر روی حاضرین گذاشت. 

مرادی در ادامه بیان داشت: در مذاکره‌ای که با رئیس فدراسیون آلمان (توماس) داشتیم مقرر شد تا اردوهای مشترک آب‌های آرام را در بخش کانو و کایاک را در فصول سرد با تیم آلمان به صورت کمپ مشترک برگزار نماییم و هنگامیکه هوا در کشور آلمان رو به سردی گذاشت کمپ را به میزبانی ایران برای آلمان و ایران برگزار کنیم و استقبال خوبی در این  زمینه به عمل آمد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: ما بعد از سه روز به لهستان سفر کردیم و مذاکرات مفیدی هم در آن‌جا داشتیم. امیدوارم در سال‌های آینده شاهد گسترش اردوی مشترک و روابط گسترده با لهستان باشیم.

نایب رئیس رومینگ آسیا قایقرانی در ادامه تصریح کرد: عادل مجللی در لهستان با مربی خود (مارک پلوخ) در حال تمرین است که در مسافت 500متر در کاپ یک جهان آب‌های آرام در رده ششم و تیم کایاک دو نفره در رده هشتم جهان قرار گرفت. 

وی افزود: امیدوارم که در سال‌های آینده شاهد توسعه روابط کشورمان با لهستان به منظور برپایی اردوهای مشترک باشیم. 
 
مرادی در خصوص کمیسیون‌ مشترکی که در لهستان برگزار شد گفت:‌ما از موزه المپیک بازدید کردیم و مذاکرات خود را در لهستان به صورت فشرده ادامه دادیم و به نتایج مطلوبی نیز در این  خصوص دست پیدا کردیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار