ترفند IDM‌؛

سرعت دانلود خود را محدود کنید + آموزش

این گزارش به شما آموزش می‌دهد که چطور هر محدودیت دلخواهی را بر سرعت دانلود فایل‌های خود اعمال کنید و بدین طریق چند دانلود هم‌زمان را مدیریت کنید.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ بیشتر ما هر روز وقت زیادی را صرف دانلود نرم افزار‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های مختلف از اینترنت می‌کنیم.مشکلی که اکثر کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که به محض شروع دانلود یک فایل بخصوص، تمام پهنای باند به آن اختصاص داده می‌شود و به همین دلیل ممکن است سرعت دانلودهای دیگر یا مرور صفحات وب به نحو چشم‌گیری کاهش یابد.

آموزش//در حال کار

یک راه حل ساده برای حل این مشکل این است که فرآیند دانلود را متوقف کنیم و به کارهای دیگرمان در اینترنت رسیدگی کنیم. مطمئنا این بهترین راه حل موجود نیست. اما هنوز یک راه حل مفید وجود دارد. شما می‌توانید از ویژگی محدود کننده‌ی سرعت دانلود در نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager استفاده کنید. این ویژگی یکی از ابزارهای داخلی این نرم افزار است که با استفاده از آن می‌توانید هر محدودیت دلخواهی را بر سرعت دانلود فایل‌های خود اعمال کنید و بدین طریق چند دانلود هم زمان را مدیریت کنید.

آموزش//در حال کار

برای استفاده از گزینه‌ی محدود کننده سرعت دانلود (Speed Limiter option) در نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر مراحل زیر را دنبال کنید:

 IDM را باز کنید.

در نوار منو بر روی Downloads کلیک کنید.

از منوی پایین افتادن Downloads بر روی گزینه Speed Limiter کلیک کنید و سپس Turn On را انتخاب کنید.

آموزش//در حال کار

شما همچنین می‌توانید حداکثر سرعت دانلود فایل‌ها در نرم افزار اینترنت دانلود منیجر را بر روی ۲۰ کیلوبایت در ثانیه‌، ۱۰۲۴ کیلوبایت در ثانیه یا ۱ مگابایت تنظیم کنید. برای تنظیم حداکثر سرعت دانلود فایل‌ها در نرم افزار IDM فقط کافی است بر روی settings کلیک کنید و مقدار مورد نظر خود را در بخش مربوطه وارد کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
عالیه سرعتش عالیه ازتون ممنونم
آخرین اخبار