رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تأکید کرد:

قلم تیز قضاوت ضامن تامین امنیت جامعه است

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اینکه قلم تیز قضاوت ضامن تامین امنیت جامعه است خواستار پیچیدگی‌های توجه و دقت قضات در این پرونده‌های حساس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگاه انقلاب، عباس پوریانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از مجمتع قضایی شهید بهشتی (ره) که به همراه معاونین ستادی صورت گرفت، کار قضاوت را بسیار خطیر و حساس عنوان کرد و افزود: قلم تیز قضاوت ضامن تامین امنیت جامعه است و همکاران قضایی با صدور آرای متقن راه را بر مجرمین در ارتکاب جرم می‌بندد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به پیچیدگی‌های قضاوت در برخی پرونده‌های حساس این مجتمع قضایی خواستار توجه و دقت قضات در این پرونده‌های حساس تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مشکلات پیش روی دستگاه قضایی از جمله کمبود نیروی انسانی و وضعیت فیزیکی نامناسب برخی مجتمع‌های قضایی به همراه افزایش ورودی پرونده‌ها اشاره و اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی در بخش قضایی و  اداری باعث شده است که فشار مضاعفی به همکاران محاکم وارد شود که باید هر چه زودتر با تدبیر مسئولین نسبت به مرتفع‌ کردن این شرایط نامناسب در تهران اقدامات عاجل صورت پذیرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان، آن را مقدمه‌ ورود به ماه پرفضیلت رمضان دانست و بر خودسازی و دعا در این ماه تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه ، قضایی ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار