کاپیتان تیم ملی جودو سرانجام سکوت را شکست و اعلام کرد: قبل از رقابت های قهرمانی آسیا سکوت کردیم تا تیم وارد حاشیه نشود، اما توهین‌های سرمربی تمامی ندارد.

دیگر در مقابل بد ذهنی‌های سرمربی سکوت نمی‌کنیم/قبل آسیایی نمی‌خواتستم حاشیه سازی کنیمامیر قاسمی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا از نحوه برخوردهای سرمربی تیم ملی به تنگ آمده بودیم، اما من به عنوان کاپیتان و اینکه از همه قدیمی‌تر بودم بچه‌ها را به آرامش دعوت می‌کردم تا تیم دچار حاشیه نشود، اما اکنون دیگر دلیلی نمی‌بینم که حرف هایمان را در دل نگه داریم.
 
وی تصریح کرد: وقتی ورزشکاری به تیم ملی دعوت می‌شود یعنی از یک کشور انتخاب شده و افتخار این لباس مقدس را پیدا کرده است پس یک ملی پوش دارای‌شان اجتماعی است متاسفانه سرمربی تیم ملی این موضوع را نادیده می‌گرفت که نه تنها با من بلکه با سایر نفرات بد دهنی می‌کرد.
 
کاپیتان تیم ملی خاطر نشان کرد: ملی پوشان عضو یک خانواده محسوب میشوند و سرمربی حکم پدر را باید داشته باشد درست است از یک خون نیستیم ولی باید این ارتباط حفظ شود زارعیان این فضا را ایجاد نکرده به یاد دارم یک روز وی را محرم دانسته  و در خصوص مشکلاتم صحبت کردم، اما وی در برنامه زنده رادیویی مقابل میلیون‌ها شنونده اعلام کرد که قاسمی نژاد مشکل خانوادگی دارد آیا این رفتار صحیح است؟
 
*سرمربی تیم ملی، جلوی ورزشکارهای دیگر ما را تحقیر می‌کرد
 
قاسمی نژاد با دلخوری از شرایط موجود در اردوها گفت: مگر جودوی بزرگسالان را چند نفر تشکیل می‌دهند؟ سرمربی تیم ملی یک روز با من روز دیگر با محجوب، بنا، پهلوانی و ... بد دهنی می‌کرد، در سالن سنجش اکادمی ملی المپیک جلوی ورزشکار‌های سایر رشته‌ها به ما توهین می‌کرد از طرفی برنامه تمرینی زارعیان برای همه یکسان است، برنامه را باید بر اساس بدن ورزشکار نوشت، در حالی که ورزشکار 60و 100 را یکی می‌دانست و همان فشار را به همه می‌اورد که خیلی سخت بود قبلا کوتاه می‌آمدیم، اما اکنون دیگر سکوت را کنار گذاشتیم.
 
*در قهرمانی آسیا به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم و فشار را تحمل کردم
 
کاپیتان تیم ملی گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2015 به نظر کادر فنی احترام گذاشتم و قبول کردم در تیمی مسابقه دهم در حالی که با توجه به سوابق و مدال‌هایی که آورده‌ام فکر می‌کنم اگر در انفرادی روی تاتامی میرفتم بهتر نتیجه می‌گرفتم زیرا بدنم بسیار آماده بود.
 
وی تاکید کرد: ورزشکاران رشته جودو همیشه مظلوم هستند درست است که مدال زیاد نمی‌گیریم و قهرمان جهان نشده‌ایم اما فشار زیادی را متحمل میشویم از هیچ از ما همه را می‌خواهند ما امکانات سایر رشته‌ها را نداریم و قابل مقایسه نیستیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، قاسمی ، کاپیتان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار