رئیس انجمن جودو ناشنوایان:

نفرات مستعد المپیاد را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیم

محمدرضا لویی مقدم گفت: نفرات مستعد جودو در مسابقات المپیاد را شناسایی کردیم و به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

نفرات مستعد المپیاد را به اردوی تیم ملی دعوت می کنیممحمدرضا لویی‌مقدم رئیس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ‌نخستین دوره الپمیاد ورزشی ناشنوایان مطلوب برگزار شده است. چهل و پنج جودوکار از 6 استان در المپیاد ورزشی ناشنوایان شرکت کردند. 

وی ادامه داد: تیم‌های خراسان رضوی با کسب 5 مدال، کرمانشاه با 3 مدال و تهران با 2 مدال جایگاه اول تاسوم این رقابت‌ها را کسب کردند. 

وی افزود: انجمن 2 جودوکار برتر المپیاد را در اوزان 90- و 100- کیلوگرم شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

لویی‌مقدم ادامه داد: بهروز جلالی از  تیم خراسان رضوی در وزن 90- و میثم اکبرزاده از استان البرز در وزن 100+کیلوگرم انتخاب و در مرحله سوم اردو به جمع ملی پوشان می‌پیوندند.

*برگزاری المپیادهای ورزشی، سطح آمادگی جودوکاران را افزایش می‌دهد

رئیس انجمن افزود:‌جودوکاران شرکت کننده در المپیاد ورزشی ناشنوایان از سطح فنی مناسبی برخوردار بودند، در برگزاری مسابقات مختلف روند آمادگی جودوکاران را ارتقاء‌می‌دهد و زمینه های پیشرفت و درخشش تیم ملی در رقابت‌های مختلف بین المللی را فراهم می‌کند.

*لیست نهایی را مرداد ماه اعلام می‌کنم

وی افزود: ‌مرحله دوم اردوی ملی پوشان از 27 اردیبهشت ماه برپا شده است، ملی پوشان تا فردا سوم خرداد ماه در اردو بسر می‌برند.
لویی‌مقدم ادامه داد: اعضاء کادر فنی تیم ملی در این مرحله از اردو از جودوکاران تست گیری می‌کنند و در نهایت 2 جودوکار حذف و اردوی تیم ملی را ترک می‌کنند.  
 
وی افزود: مرحله سوم اردوی ملی پوشان 22 لغایت 29 خرداد ماه برپا می‌شود در این مرحله تعداد نفراتی که اردوی تیم ملی را ترک می‌کنند بیشتر است، کادر فنی تیم ملی تا 15 مرداد ماه برای اعلام لیست نهایی تیم ملی فرصت دارد.

*در جودو لحظه‌ها سرنوشت ساز هستند

رئیس انجمن ادامه داد:‌تیم ملی جودو 7 مهر ماه عازم رقابت‌های آسیا، اقیانوسیه، 2015 چین تایپه می‌شود و به دنبال تکرار و دفاع از عنوان قهرمانی هستیم، تمام  تلاشمان را انجام  می‌دهیم اما در رشته جودو اتفاقات لحظه‌ای رخ می‌دهد و در کمترین زمان تیم قهرمان تغییر می‌کند.

*جودو رشته‌ای خشن نیست

رئیس انجمن افزود: انجمن جودو به دنبال ایجاد رشته جودو در بخش بانوان است، به استان ها فراخوان زدیم اما متاسفانه در استان‌ها بانوان تمایل برای فعالیت در این رشته نداشتند.

لویی مقدم ادامه داد: رشته جودو بر خلاف تصور همگان خشن نیست، بانوان به تفکر خشن بودن تمایلی به فعالیت در این رشته ندارند، در حالی که جودو نسبت به رشته تکواندو و کاراته خشن و سخت نیست، امیدواریم از طریق راه‌های مختلف بانوان را به فعالیت در این رشته جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار