خوش‌سیما: فدراسیون کاراته مصداق بارز پدیده لمپنیسم است

مربی کاراته کشورمان گفت: در زمان ریاست علیرضا سمندر خیلی شاهد پدیده ناشایست لمپنیسم بودیم.

خوش‌سیما: فدراسیون کاراته مصداق بارز پدیده لمپنیسم است
رضا خوش سیما پیشکسوت و مربی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جریانات اخیر کاراته کشور گفت: چند وقت پیش وزیر ورزش و جوانان به شدت از لمپنیسم گله‌مند بود متاسفانه طی 2 سال گذشته در زمان ریاست علیرضا سمندر در فدراسیون کاراته شاهد این پدیده ناشایست بودیم و فدراسیون کاراته مصداق بارز این پدیده است.

وی در ادامه افزود: اصلا چرا باید رییس فدراسیون به خود اجازه دهد که درباره بار فنی علیرضا سلیمانی صحبت کند و من به خاطر کلاسهای ورزشی که با علیرضا سلیمانی داشتم بسیار زیاد با او در تعامل بودم و از نزدیک شاهد نحوه فعالیت وی نیز بوده‌ام.

خوش سیما تصریح کرد: من تقریبا با تمام ملی‌پوشان از نزدیک صحبت داشتم و تمام بچه ها از نحوه تمرینات و شرایط فنی تیم راضی بودند.

وی یادآور شد: به نظر من تمام این صحبت‌ها بهانه‌هایی بیش نیست که رئیس فدراسیون بتواند همچنان در سمت خود دوام بیاورد. متاسفانه کار به جایی رسیده است که سمندر اینگونه مطرح می‌کند با این استعفا صد در صد موافق هستم و دلیل موافقتم بار ضعیف فنی تمرینات است.

خوش سیما در ادامه با اظهار تاسف از استعفای آرین خو و علیرضا سلیمانی بیان داشت: ای کاش از همان ابتدا آرین خو زیر با این مسئولیت نمی رفت اصلا چرا آقایان بعد از مسابقات آسیایی و جهانی و به آرین خو پیشنهاد مدیری تیم ملی را دادند. من برای شما می‌گویم به این دلیل سمندر می‌خواست خودش آرین خو پنهان کند و از زیر بار انتقادات خودش را خلاص کند و همچنان در سمت ریاست فدراسیون باقی بماند. دلیل دیگری اینکه آرین خو به هیچ وجه زیر بار پذیرفتن پسر رئیس فدراسیون و همچنین خواهرزاده رهنما نمی‌رفت و به هدفش هم رسید چرا که سمندر ثابت کرده که برای اینکه در صدر باشد به هر کاری دست می‌زند!

وی در پایان اظهار داشت: از همین جا کاراته‌ کاها می‌خواهم که به هیچ وجه وارد این بازی ناجوانمردانه نشوند و علیه کادر فنی جبهه‌گیری نکنند و حقیقت را بگویند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار