پایان انتظار پنج ساعت و 15 دقیقه ای سرخپوشان برای سفر به ریاض با انگیزه مضاعف

کاروان فوتبال پرسپولیس سرانجام پس از تاخیری پنج ساعت و 15 دقیقه ای تهران را به قصد ریاض ترک کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود ساعت 15 امروز با پرواز چارتر تهران را به قصد ریاض ترک کنند با اعلام عدم آمادگی عربستانی ها برای پذیرش این پرواز حدود ساعت 20:15 دقیقه از فرودگاه امام (ره) آماده پرواز شد.
 
تعدادی از مسوولان تیم از جمله محمود خوردبین و مدیر رسانه ای تیم از ساعت 13:15 دقیقه برای ارزیابی شرایط در فرودگاه امام (ره) حاضر شده بودند. آنها بعد از اطلاع از طولانی شدن تاخیر پرواز ، مراتب را به تیم منتقل کرده و مانع از حرکت سرخپوشان شدند تا با ادامه حضور در هتل خستگی کمتری حادث شود.
 
برانکو پس از اطلاع از تاخیر در پرواز برنامه تیم را از زمان ناهار که در هتل المپیک صرف شد تا برنامه های که در ریاض دارند تغییر داد.

سرمربی سرخپوشان با وجود آنکه از شرایط پیش آمده و تاثیر آن خرسند نبود با توجه به آشنایی با مسائل جنگ روانی حریف اوضاع را تحت کنترل داشت و سعی کرد با صحبت ها و توضیحات خود اطمینان خاطر لازم را در بازیکنانش ایجاد کند .

تاخیر پیش آمده در پرواز با توجه به صحبت بازیکنان با یکدیگر باعث ایجاد انگیزه و همبستگی ببشتر برای بازی با الهلال نزده آنها شده است.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در فرودگاه امام (ره) حضور پیدا کردند .

همه اعضای تیم غیر از مسعود همامی بدون مشکل راهی پرواز شدند همامی بدلیل مسئله شخصی که داشت با مشکل خروجی روبرو شد و از همراهی سرخپوشان باز ماند.

پس از آنکه خبر احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آستانه بازی با الهلال برای سوشا مکانی امید عالیشاه و رضا نورمحمدی به اردوی سرخپوشان در فرودگاه رسید، اقدامات عربستانی هاو تاخیر پیش آمده برای پرواز از موضوع گفتگو ها خارج شد و اعضای تیم بیشتر در مورد این احکام و اعلام آنها در این مقطع زمانی سخن می گفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، ریاض ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار