ایرانیان: خیالمان در عربستان راحت نیست

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی در عربستان سخت است و اگر در تهران گل‌های بیشتری می‌ردیم با خیال راحت تری به عربستان می رفتیم.

رحیم علی ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رد خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان اظهار داشت: به هر حال بازی سختی را در عربستان داریم و اگر می‌توانستیم در تهران چند گل می‌زدیم با خیلی آسوده‌تر راهی عربستان می‌شدیم. 
 
ایرانیان در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان امروز تمرین سبکی را برگزار می‌کنند و فردا صبح قرار است که در تهرانسر حاضر شوند و از آنجا با اتوبوس به سوی فرودگاه حرکت کنیم و. با پرواز ساعت 11:50 ظهر عازم امارات  خواهیم شد و با اولین پرواز از امارات به سوی جده خواهیم رفت. 
 
وی در ادامه گفت: پس از بازی که امیدوارم با صعود ما همراه باشد به تهران بر می‌گردیم تا پس از ریکاوری در فینال جام حذفی در ورزشگاه تختی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برویم. 
 
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران به جوسازی عربستانی‌های برای بازی برگشت اشاره و خاطر نشان کرد: در تهران ما از سعودی‌ها خیلی خوب پذیرایی کردیم و حتی معاون فدراسیون آنها هم از ما تشکر کرد، اما متاسفانه با شکایت خود کار زشتی کردند و من فکر می‌کنم این مشکلات برای جو سازی باشد و هدفشان بیشتر پرسپولیس است. 
 
ایرانیان در پایان در خصوص وضعیت ملی پوشان این تیم اشاره کرد:ما تا پایان فینال جام حذفی بزیکنان را به طور کامل در اختیار داریم و پس از آن می توانیم اجازه دهیم بازیکنان به تیم ملی ملحق شوند.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار