مهران دوستی رهسپار قطعه هنرمندان شد / صداي حماسه ها و خاطره ها از راديو رفت

مراسم تشییع پيكر مهران دوستی پیشکسوت و گوینده رادیو با حضور مسئولان و هنرمندان در مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سيما برگزار شد .

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تشییع پیکر مهران دوستی پیشکسوت گوینده رادیو دقایقی پیش در مسجد بلال آغاز شد.در ابتدا مراسم خداحافظی برای این مرحوم در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد و سپس وی را به سمت مسجد بلال تشییع کردند.

مهران دوستی رهسپار قطعه هنرمندان شد / صداي حماسه ها و خاطره ها از راديو رفت

اجرای این مراسم بر عهده سیدرحمان نظام اسلامی بود و پس از قرائت قرآن و نوحه‌خوانی در رثای امام حسین(ع)، مراسم به صورت رسمی آغاز شد.

نسرین آبروانی معاون صدا نیز در بخشی از این مراسم با بیان تسلیت به تمام خانواده‌ی بزرگ رادیو و خانواده و بازماندگان مهران دوستی گفت: مهران دوستی صدای حماسه آفرین بود و به جز این در همه مناسبتهای ملی – مذهبی مثل 22 بهمن، انتخابات و راهپیمایی‌ها به عنوان گوینده اصلی رادیو حضور داشت.

مهران دوستی رهسپار قطعه هنرمندان شد / صداي حماسه ها و خاطره ها از راديو رفت

وی ادامه داد: همکاری با رادیو جبهه، رادیو ایران ، رادیو جوان و رادیو پیام از کارنامه 35 ساله مهران دوستی در رادیو است و در طول این سالها، دوستی هرگز هیچ رسانه‌ای را بر رادیو ترجیح نداد و بارها در برنامه‌های رادیو تلویزیون برنامه خودش را که در رادیو اجرا دارد به مخاطبان اعلام می‌کرد.

آبروانی عنوان کرد: کاملاً بدیهی و روشن است که پرکردن جای خالی مهران دوستی سخت و ناممکن است. امیدواریم به برکت دعاهای امروز شما و همه‌ی شنوندگان رادیو و کارنامه‌ی موفق و خدمات ارزنده‌ی او ذخیره آخرت مهران دوستی شود و من از شما و همه‌ی همکاران و جمع صمیمی شنوندگان رادیو تقاضا می‌کنم با شاخه گلی صلوات بر محمد و آل محمد او را به دیار ابدیت راهی کنیم.

مهران دوستی رهسپار قطعه هنرمندان شد / صداي حماسه ها و خاطره ها از راديو رفت

همچنين در بخشي از اين مراسم آخرين اجراي مهران دوستي در راديو پخش شد و حاضران در مراسم را متاثر كرد .

سعید نعمتی انارکی، مدیر کل روابط عمومی صدای جمهوری اسلامی ایران پیام دکتر محمد سرفراز را این گونه قرائت کرد:

انا لله و انا الیه راجعون
با عرض تسلیت به همه‌ی عزیزان و شنوندگان صدای دوستی ماندگار شد.

خبر درگذشت صدای ماندگار رادیو خانواده‌ی بزرگ صدا و سیما را متأثر کرد.

دوستی از گوینده‌های برتر رادیو و از جمله گویندگان رادیو جبهه بود که صدایش یادآور روزهایی است که رادیو همسنگر دلیر مردان و رزمندگان جبهه‌ها و صدای رسای دفاع مقدس بود.

این ضایعه دردناک را به همه همکاران رسانه‌ی ملی و تمام شنوندگان رادیو تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای خانواده و بازماندگانش از پروردگار صبر و اجر خواستارم.

محمد سرافراز، رییس سازمان صداوسیما.»

در این مراسم نسرین آبروانی معاون صدا، مدیران شبکه های رادیویی و مجریان رادیو و تلویزیون از جمله رضا پورحسین، فرزاد حسنی، افشین حسین خانی، سعید توکل، علیرضا جاوید نیا، گیتی معینی، بیژن نوباوه، فواد صفاریان پور، احسان کرمی، نیما کرمی، زینب زارع، حسن خجسته، محمود کریمی، محسن حاجی لو، محمود گبرلو، مارال دوستی، سعید پورمحمودی و علیرضا غفاری حضور داشتند و نظام اسلامی اجرای برنامه را بر عهده گرفته بود.

مهران دوستی رهسپار قطعه هنرمندان شد / صداي حماسه ها و خاطره ها از راديو رفت

پیکر مهران دوستی برای خاکسپاری به سوی قطعه هنرمندان بدرقه شد. با توجه به نبود جای خالی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، با مجوز کتبی خانواده زنده‌یاد رضا صفدری پیکر زنده یاد دوستی در قبر دو طبقه صفدری قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است مراسم ختم وی نیز روز چهارشنبه ساعت 14 در مسجد بلال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.