رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش اعلام کرد:

افزایش حداقل 2.5 درصد و حداکثر 17.2 درصد شهریه مدارس غیردولتی در سال جاری

معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام کف و سقف شهریه مدارس غیر دولتی در سال جاری اظهار داشت: دستورالعمل جامع نظارت در این مدارس به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران،‌مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر فعالیت‌های مدارس غیر دولتی در نشست خبری که امروز صبح با همین موضوع برگزار گردید، اظهار کرد: آموزش و پرورش در تلاش است مشکلات موجود را در خصوص مدارس غیر دولتی بر طرف سازد لذا هدف از افزایش نظارت بر این مدارس بالا بردن کیفیت آموزش و رضایت مندی خانواده از تحصیل فرزندانشان در مدارس غیر دولتی می باشد. 

وی ادامه داد: اگرچه شاهد 10 تا 20 درصد افت و خیز در شهریه اینگونه مدارس در سال گذشته بوده‌ایم باید عنوان شود، شهریه مدارس غیر دولتی در سال 94 حداقل 2.5 درصد و حداکثر 17.2 درصد افزایش خواهد داشت.

مرضیه گرد افزود: برای سال جاری سیستم الگو سازی تعیین شهریه در نظر گرفته شده است و 17 شاخه برای اخذ شهریه لحاظ می‌شود؛ لذا هیچ مدرسه‌ای خودسرانه نمی‌تواند از این میزان شهریه ای بیشتر اخذ نماید. 

*اخذ مبلغ پیش ثبت نام غیر قانونی است
مرضیه گرد تصریح کرد: در خصوص اخذ شهریه الگوها کاملا مشخص است و این برنامه به تمام استانها اعلام گردیده است و لذا اخذ مطلبی جهت پیش ثبت نام و فعالیت‌های فوق برنامه قبل از ثبت نام غیر قانونی می‌باشد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار