مديرکل امور مالياتی استان کردستان درآمدهای حاصل از منابع مالياتي را يکی از پايدارترين منابع درآمدی در کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مديرکل امور مالياتی استان کردستان، درآمدهای حاصل از منابع مالياتي را يکی از پايدارترين منابع درآمدی در کشور عنوان کرد.

عليرضا الوندی مديرکل امور مالياتی استان کردستان در اولين نشست روسای ادارات امور مالياتی استان کردستان در سال 94 اظهار داشت: امروز اگر بخواهيم مملکتی مستقل داشته باشيم، بايد دنبال درآمدهاي پايدار باشيم و درآمد به دست آمده از ماليات، بهترين نوع درآمدهای پايدار است.

 وي در ادامه، احترام به موديان و توافق با آنان را کليد تحقق اهداف سازمانی عنوان نمود و با اشاره به شعار " دولت ملت، همدلی و همزبانی"، راحت ترين و ارزانترين راهی را که می توان به اهداف سازماني نايل شد، درک متقابل از موديان و احترام به آنها دانست.

 وی از روساي ادارات خواست تا حد امکان با موديان توافق حاصل کنند و در صورت عدم توافق، نظرات خود را در ظهر اوراق تشخيص بيان و درج نمايند و از اين طريق موارد اختلاف با موديان را حل نموده و از ارجاع پرونده ها به هيات های حل اختلاف جلوگيری به عمل آورند.

 مدير کل امور مالياتي استان کردستان در بخش ديگری از سخنان خود برخي از مهمترين مسائل و مشکلات فراروي اين اداره کل را برشمرد و اظهار داشت: خروج از حالت سنتی بررسي و رسيدگي پرونده ها، راه حلي است که با تغيير رويه و انتقال تمرکز از موديان خرد و کم درآمد به شناسايی موديان جديد و بزرگ مالياتی، استفاده بهينه از نيروهای جديد و گسترش امکانات فيزيکی و فناوری امکان پذير است.

الوندی از روساي ادارات شهرستانها درخواست کرد تا در راستاي اهداف سازمان امور مالياتي کشور نسبت به آموزش و به کارگيري مناسب نيروهای تازه استخدام شده اهتمام و جديت بيشتري نشان دهند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: امکانات فيزيکي و فناوري نيز از هر لحاظ براي همکاران ميسر گشته و چه از لحاظ نيروي انسانی و چه از لحاظ امکانات فيزيکي و فضايی، ديگر مشکلی وجود ندارد.

 وي همچنين ايجاد کميته های فني به منظور رفع ابهامات مابين همکاران و ايجاد وحدت رويه در ادارات امور مالياتی را ضروری دانست و آن را راه حلی برای ضابطه مند شدن ادارات عنوان نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مالیات ، کرمان ، مودیان ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار