شاهد صف‌های طولانی بلیت قطار نخواهیم بود/ رفع مشکل ترافیک اینترنتی در زمان پیش‌‌فروش

مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن از ایجاد تمهیداتی برای روان سازی ترافیک خرید اینترنتی در زمان پیش‌‌فروش بلیت قطار خبر داد و گفت: دیگر شاهد صف‌های طولانی برای تهیه بلیت قطار نخواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی مرتضی جعفری درباره برنامه راه آهن برای پیش فروش بليت‌های مسافری٬گفت: فروش بليت كليه قطارهاي مسافري از تاريخ حركت ۱۱ خرداد تا ۱۰ مهر در كليه محورهای داخلی از روز سه شنبه تاريخ ۵ خرداد ساعت ۱۹ از طريق اينترنت، از روز چهارشنبه تاريخ ۶ خرداد ساعت ۸ صبح از طريق آژانس‌ها و محور بين المللي از روز چهارشنبه تاريخ ۶ خرداد ساعت ۱۲ ظهر از طريق آژانس‌ها انجام خواهد شد.
 
مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی با اشاره به آغاز ماه رمضان در انتهای خردادماه افزود: پیش بینی این است تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان سفرها به بیشترین میزان برسد و استقبال بالایی از بلیت صورت گیرد.
 
وی با یادآوری اینکه قاعدتا در ماه مبارک رمضان سفرها افت محسوسی خواهد داشت٬ ادامه داد: چنانچه شرکت‌های مسافرتی بخواهند همانند سال‌های گذشته تخفیفی ویژه‌ای برای مسافران در ماه رمضان قائل شوند٬ اعلام رسمی می‌شود که تاکنون در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.
 
جعفری تأکید کرد: با توجه به تجربه مفید بلیت فروشی در عید نوروز قطعا در تاریخ بلیت فروشی اعلام شده نیز پیش فروش به صورت مناسبی صورت خواهد گرفت و شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای تهیه بلیت نخواهیم بود.
 
مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی درباره خدمات پشتیبانی فنی سامانه اینترنتی فروش بلیت راه آهن گفت: تمهیدات برای روان سازی ترافیک خطوط اینترنت اندیشیده شده است که در این خصوص سامانه با مشکلی مواجه نخواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه آهن ، نرخ ، بلیت ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار