آمادگی قایقرانان، نوید درخشش در المپیک را میدهد

کاپ‌ها محکی برای قایقرانان ایرانی به منظور حضور در المپیک است و با توجه به اینکه خوب درخشیدند نویدی برای کسب سهمیه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاپ یک جهانی آب‌های آرام به میزبانی کشور پرتغال چندی پیش برگزار شد که عادل مجللی ورزشکار کانوئینگ کشورمان در جایگاه ششم قرار گرفت. 
 
بنابراین گزارش، عادل در ماده 200 متر کانوی تک نفره با زمان 3دقیقه و 17پانیه به جایگاه ششم دست یافت که این زمان  برای او تاکنون ثبت نشده بود. 
 
هم اکنون نیز ایران بالاتر از رقبای آسیایی خود قرار دارد و ورزشکاران ما باید خود را برای کسب تجربه و موفقیت در رقابت‌های آتی در این کاپ‌ها محک بزنند. 
 
در کاپ2 جهانی آب های آرام که در دوسیبورگ آلمان برگزار شد در ماده 1000 متر کایاک یک نفره هدیه کاظمی در فینالB آلمان اول شد. 
 
هدیه کاظمی در این کاپ با رقبایی از اتریش، دانمارک، فنلاند، مکزیک، لهستان، سوئیس و هلند به رقابت پرداخت و در پایان با زمان  4 دقیقه و 7 ثانیه و 5 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و با این نتیجه در رده دهم جهان قرار گرفت. 
 
احمدرضا طالبیان نیز در کایاک یک نفره 5000 متر در رقابت با 42قایقران با زمان 21دقیقه  و 10 ثانیه و 4صدم ثانیه در رده شانزدهم قرار  گرفت. 
 
مسابقات آب‌های آرام در برنامه8 المپیک از سال 1936 گنجانده شده و تاکنون نیز ادامه داشته است. 
آب‌های آرام یکی از رشته‌های المپیکی است که به دو رشته کانو کانادایی و کایاک تقسیم می‌شوند که این  دو از نظر قوانین در مسابقات مشترک هستند. 
 
در مسابقات آب‌های آرام قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه و در مسافت‌های  مختلف 1000، 500 و 200 متر به مصاف هم می‌روند. 
 
قایقرانان آب‌های آرام، شروع سال جدید را در اردو‌هیا تدارکاتی داخلی به سر بردند و سپس برای اردوی برون مرزی به لهستان اعزام شدند. 
 
همچنین عادل مجللی در ایران با سرمربی خود ایرج اقلیمی تمرینات خوبی را انجام داد، اما در لهستان با مربی لهستانی خود یعنی مارک پلوخ به ادامه تمرینات پرداخت و هم اکنون تا کاپ 3جهانی در لهستان به سر می‌برد. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار