سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز:

مقابل ستارگان سبزواری کار سختی را پیش رو داریم

سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز با تلاش‌ زیادی مقابل ستارگان سبزواری ظاهر می‌شود.

مقابل ستارگان سبزواری کار سختی را پیش رو داریمفرهاد قیامی، سرمربی تیم هندبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از چند مرحله تمرین خوب و مناسب، تیم شهرداری تبریز با آمادگی لازم در مقابل تیم سبزواری به رقابت‌ می‌پردازند، در این بازی جواد رضایی و حسن فرزانه به علت مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم ثامن الحجج سبزواری در صدر جدول قرار دارد و دارای شرایط خاص و ویژه‌ای می‌باشد. این تیم دارای انگیزه بالایی است و قبل از بازی خود را پیروز میدان می‌داند. تیم سبزواری، دارای 11 ملی پوش خوب تیم ملی هندبال است و یکی از تیم‌های مطرح هندبالی کشور می‌باشد. تیم‌های دیگر مانند مس کرمان، فولاد سپاهان نیز دارای ریشه خوبی در زمینه هندبال هستند.
 
سرمربی تیم شهرداری تبریز در ادامه گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در مقابل تیم برتر لیگ باشگاه‌های هندبال بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.
 
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: هفته پایانی دور برگشت لیگ باشگاه‌های هندبال است و در بازی بعد به مصاف تیم هپکو اراک خواهیم رفت.
 
تیم هپکو اراک نیز جز تیم‌های خوب و مطرح است و از تجربیات کافی در رشته هندبال برخوردار است، تیم ما نیز کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت و سعی می‌کینم با انجام کامل به مصاف این تیم برویم.
 
یادآور می‌شود: هفته دهم دور برگشت  لیگ باشگاه‌های هندبال مقابل تیم شهرداری تبریز و ثامن الحجج سبزواری روز چهارشنبه 6 خرداد ماه به میزبانی سبزواری برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، لیگ ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار