سرمربی تیم هندبال سپاهان:

با شرایط یکسان مقابل تیم مس کرمان به مصاف می‌رویم

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با تیم مس کرمان در شرایط یکسان بازی پایاپایی خواهیم داشت.

با شرایط یکسان مقابل تیم مس کرمان به مصاف می‌رویممجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازیکنان تیم سپاهان دارای شرایط خوبی هستند، و از جسمانی مشکلی نداریم، مهدی عسگری و سعید پور قاسمی 2 بازیکن تاثیر گذار تیم ما بودند که متاسفانه به علت مصدومیت جدی از ادامه و همراهی تیم سپاهان باز ماندند.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تیم مس کرمان نیز یکی از تیم‌های خوب و مطرح هندبال کشور است و با تیم ما، دارای شرایط یکسانی میباشد پیش بینی می‌شود بازی پایاپا‌یی و محکمی در شرایط یکسان با یکدیگر داشته باشیم.
 
سرمربی تیم سپاهان در ادامه اذعان داشت: ما در مسابقات گذشته در جایگاه دوم جدول این دوره مسابقات قرار داشتیم، اما به دلیل برخی مشکلات از قبیل مصدومیت بازیکنان از هندبالیست‌های جوان، کم تجربه‌تر در تیم استفاده کردیم و این موضوع منجر شد، الان در جایگاه چهارم جدول لیگ باشیم.
 
رحیمی زاده در خصوص بازیکنان هندبالی تصریح کرد: به جز تیم ثامن الحجج سبزواری که دارای بازیکنان تیم ملی زیادی می‌باشد بقیه تیم‌های هندبال باشگاه‌ها از لحاظ بازیکن در مضیقه هستند و بیشتر مجبور با استفاده از بازیکنان بومی می‌شوند.
 
یادآور می‌شود: در هفته دهم دور برگشت باشگاه‌های لیگ برتر هندبال روز چهار شنبه 6 خرداد ماه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان صنعت و مس کرمان  در شهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار