سرمربی تیم هندبال هپکو اراک:

محدودیت حضور ملی پوشان به ارتقاء تیم ها کمک میکند

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک گفت: امیدواریم با اجرایی شدن قانون هر تیم هندبال شامل 3 الی 4 بازیکن ملی پوش می تواند باشد، تیم های دیگر ارتقاء یابند.

محدودیت حضور ملی پوشان به ارتقاء تیم ها کمک میکندایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر باشگاه های هندبال تیم هپکواراک امروز پنج شنبه 7 خرداد به مصاف تیم فردوس مشهد در فردوس می رود.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم فردوس مشهد در رده دوم جدول لیگ باشگاه های هندبال است و یکی از تیم های با قدرت هندبال به شمار می آید.
 
این تیم دارای مجموعه مناسبی از مربیان و هندبالیست ها را تشکیل داده و سرمایه گذاری خوبی روی بازیکنان تیم خود انجام داده است.
 
سرمربی تیم هپکو اراک در ادامه افزود: تیم هپکو اراک نیز در این هفته تمرینات مناسب و خوبی انجام داده و با آمادگی کامل به مصاف تیم دوم جدولی می رود.
 
رضایی تصریح کرد: جابر مرشدی یکی از بازیکنان اصلی تیم ماست که متاسفانه در اثر مصدومیتدر این مسابقه حضور ندارد، و کمی دچار مشکل می شویم.
 
در حال حاضر تیم ما در رده هفتم جدول قرار دارد، و امیدواریم در آینده با اجرای این قانون که در هر تیم 3 الی 4 بازیکن ملی پوش هندبال می تواند حضور داشته باشد تیم های دیگر نیز بهتر و قوی تر شود.
 
وی در رابطه با گزینه سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان نیز گفت: گزینه انتخابی فدراسیون گزینه ای مناسب و مطرح است و جزء مربیان خوب هندبال محسوب می شود، اگر انتخاب شود و در آینده شاهد درخشش بیشتر رشته هندبال در میادین بین المللی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، سرمربی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار