سردار مومنی خبر داد:

ورود خودروهای میلیاردی در شرایط تحریم ضروری نیست

جانشین فرماندهی ناجا گفت: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم به سر می‌برد ضرورتی برای واردات خودروهای میلیاردی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا که صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک آزمایش برگزاری شد، اظهار کرد: کشوری که در تحریم به سرمی برد ضرورتی ندارد خودروهای میلیاردی وارد کشور کند.

وی افزود: در سال ۸۴ با وجود۷ میلیون وسیله نقلیه ۲۸ هزار کشته در تصادفات داشتیم در حالی که در سال ۹۳ برابر آمار پزشکی قانونی با توجه به افزایش ۱۶هزار و ۸۰۰ کشته داشتیم.

جانشین فرماندهی ناجا ادامه داد: به روزرسانی قوانین راهنمایی و رانندگی با همکاری مجلس در سال ۹۰ پس از ۳۹ سال انجام شد و مجددا نیاز است این قوانین به روز‌تر شود.

سردار مومنی گفت: در شرایط تحریم ورود خودروهای لوکس میلیاردی ضرورتی ندارد و این پیشنهاد و توصیه ما به مسئولان مربوطه است.

وی ادامه داد: به روزرسانی قوانین راهنمایی و رانندگی با همکاری مجلس در سال ۹۰ پس از ۳۹ سال انجام شد و مجددا نیاز است این قوانین به روز‌تر شود.

جانشین فرماندهی ناجا همچنین تصریح کرد: وجود خودروهای لوکس ۲۵۰۰سی سی مشکلی ندارد و آلایندگی مناسبی دارد و برای مردم نیز نیاز است.

سردار مومنی در پایان گفت: با توجه به اینکه هرسال شاهد کاهش تلفات هستیم اما توقف در این مسیر جایز نیست بلکه باید این روند کاهشی ادامه دار باشد همچنین یکی از مهم‌ترین علل کاهش تلفات نقش مردم در رعایت و احترام به قوانین است.

گفتنی است، در این مراسم حکم انتصاب سردار مهری به سمت پلیس راهور ناجا توسط رئیس بازرسی ناجا قرائت شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، تحریم ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
جایز نیست
آخرین اخبار