استقلال و پرسپولیس همچنان در اختیار وزارت ورزش / پوری‌حسینی: سرخابی‌ها در این 2 ماه به فکر نقل و انتقالات باشند/ پول متقاضیان را برمی‌گردانیم

پس از کش و قوس‌های فراوان امروز نتیجه نهایی واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به نتیجه نرسید و اهلیت خریداران رد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازهم بی نتیجه ماند و پس از بررسی های انجام شده برنده‌ای اعلام نشد.

پوری حسینی رییس سازمان خصوصی گفت: این جلسه را با سه روز تاخیر برگزار کردیم و به دلیل حساسیت بالای این موضوع نتوانستیم در تاریخ مقرر نتیجه نهایی واگذاری را اعلام کنیم.
پس از بررسی‌های انجام شده اهلیت متقاضیان خرید سرخابی‌ها رد شد و این 2 باشگاه همچنان در اختیار وزارت ورزش قرار دارند.

وی افزود: شرکت نیوان ابتکار که نفر سوم در خرید باشگاه پرسپولیس بود  همان روز مزایده چهارم با دقت مسئولان از دور مزایده کنار گذاشته شد. چرا که این شرکت در پاکت خود پیشنهاد مشروط داشت و قرار بر این بود که به این پیشنهاد ها ترتیب اثر داده نشود. اما از اعلام این مساله در روزهای گذشته خودداری کردیم. این شرکت به خاطر شرطی که در قیمت گذاشته بود کنار رفت.
 
12:17:25 / رییس سازمان خصوصی سازی افزود: شرکت سرمایه گذاری سمند ، خریدار باشگاه استقلال در فرم تحویل داده شده شرطی را ننوشته بود اما در  کنار امضا مطلبی درج شده بود و ما این مساله رو به دقت بررسی کردیم که همین امر باعث رد صلاحیت این شرکت شد. و باشگاه استقلال نتوانست خریداری داشته باشد.


12:25:52 / پوری‌حسینی تصریح کرد: طرح نمایندگان مجلس نیز این است که نحوه واگذاری را عوض کنیم و ما به نمایندگان و کارشناس ها احترام میگذاریم .

12:27:35 / وی در ادامه گفت: سازمان خصوصی سازی سعی کرد با تمام حواس  به این مساله بپردازد و این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما نکته قابل توجه این است که با توجه به حساسیت این موضوع به زمان بیشتری نیاز داریم و بهتر است با آرامش به پیگیری این مسئله بپردازیم. و قطعا تا اخر این ماه کاری به استقلال و پرسپولیس نخواهیم داشت.


12:38:24 / پوری حسینی گفت: از امروز تا چند ماه دیگر  با سرخابی ها کاری نداریم تا  فصل نقل و انتقالات را به خوبی پشت سر بگذارند. مزایده دیگری در راه خواهد بود اما به شرطی که پیشنهادی از سوی نمایندگانن مجلس بدست ما نرسد. تاریخ برگزاری مزایده پنجم هنوز مشخص نیست.


12:44:28 / وی افزود: این 2 باشگاه همچنان در اختیار وزارت ورزش قرار دارند و پول متقاضیان به آنها بازگردانده خواهد شد.و خریداران گذشته اگر  مزایده دیگری برگزار شود می‌توانند جزو خریداران جدید در مزایده حاضر شوند. 


ریییس سازمان خصوصی سازی گفت: وقفه 2 ماه فرصت خوبی برای ما و خریداران و حتی باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا بتوانیم به بررسی پرداخته و امر واگذاری را به بهترین شکل انجام دهیم.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
سلام .اینها سازمانی عظیم مثل مخابرات را مفت دادن رفت .حالا در مورد تیمهای ورزشی که یک هزارم مخابرات نیست و لازم است خصوصی سازی شود .آقایان میترسند و دو دل شده اند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جعفری پور
۲۲:۲۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
چرا به خواست مردم توجه نمیشه تو رو خدا فوتبال را داخل سیاست نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
ودیگرهیچ
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
اقایان میفرمان اینها اهل نیستن یکی بگه شما که اهل بودید چه گلی به سر هوادارا زدید تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۶:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
همین کارا رو کردن که وضعیت استقلال و پرسپولیس شده این،
فصل دیگه هم همین بازی رو ادامه میدن تا بالاخره یکی از تیما سقوط کنه
خستمون کردن بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
همه اش بازی بودتافکرنکنیم نخواهندخصوصی بشن این همه پول که ردوبدل میشه توی این دوباشگاه واین همه قدرت سیاسی که دارن این دوباشگاه مطمئناحالاحالاهابایدقیدخصوصی شدنشان رازد
Iran (Islamic Republic of)
shahin
۱۴:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
امروز یاد صحبت های دکتر دادکان افتادم .واقعا پیش بینی هاش کاملا درسته.
ما در مقابل دوربین مخفی هستیم. خخخخخ
Singapore
رضا
۱۴:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
کاندیدای سقوط این فصل مشخص شد:
استقلال پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۳:۳۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
بابا طور رو خدا دست از سر اين دو باشگاه بر داريد نمي دونم چه نفعي براي ديگران داره كه نمي زارن اين دو باشگاه سرو سامان بگيرن . آخه اون نماينده هايي كه غير قانوني مي دونن چي فكر كردن . بخدا مردم نادان نيستند . امور مهمتري داريم كه نماينده ها بهشون رسيدگي كنن اين همه مشكلات داريم برن اونا رو حل كنن واله بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
آقای نجف نژاد خیالت راحت شد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
همچنان همه سرکارن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
زنبور
۱۳:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
کرار درست می گفت فوتبال ایران مسخرس
-
علی
۱۳:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
با سلام
اینا در مورد مردم ما چی فکر کردن
همه میدونن چه پولایی اونجا ردوبدل میشه و به همین راحتی ازش نمیگذرن
آخرین اخبار