اقبالی: قهرمان تیم ملی مغلوب چهره جدید شد

سرپرست شنای ناشنوایان گفت: در مسابقات المپیاد ناشنوایان چهره جدیدی را شناسایی کردیم که قهرمان تیم ملی را مغلوب کرده است.

اقبالی: قهرمانی تیم ملی مغلوب چهره جدید شدحسین اقبالی سرپرست انجمن شنای ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: المپیاد ناشنوایان در سطح مناسبی برگزار شده است در رشته شنا 17 استان شرکت کرده است که تیمهای تهران البرز و قم مقامهای اول تا سوم را بدست آورده اند.

وی ادامه داد: مسابقات المپیاد ناشنوایان چهره‌های جدیدی را به انجمن معرفی کرده است مطهری شناگر حرفه‌ای و توانمندی است که در این مسابقات با شکست قهرمان تیم ملی پدیده مسابقات المپیاد در رشته شنا شناخته شده است.

اقبالی افزود: مطهری به فدراسیون ناشنوایان برای بررسی در حدود شنوایی این ورزشکار و ملی کردن مراحل قانونی معرفی شده است در صورت تایید مطهری را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: ششمین مرحله تیم ملی شنا از 15خرداد ماه در تهران برپا می‌شود در این مرحله شناگری از اردوی تیم ملی حذف نمی‌شود و 12 شناگر تمرینات آمادگی انجام می‌دهند.

تعداد نفرات شناگران به فدراسیون بستگی دارد

اقبالی افزود: نفرات اصلی و فیکس ملی‌پوشان در اردوی هفتم مشخص می‌شود تیم ملی با 8 شناگر عازم رقابتها می‌شود البته در صورتی که فدراسیون ناشنوایان با محرومیت مالی مواجه باشد در این صورت 6 شناگر را به مسابقات اعزام می‌کنیم.

رقابت سختی در پیش داریم

وی ادامه داد: رکورد شناگران ناشنوا در تیمهای آسیایی از شناگران کشورمان مناسب‌تر است کسب مدال از سوی شناگران ناشنوا در این رقابتها سخت است اما شناگران تمام تلاششان را انجام می‌دهند تا عملکردی مناسب و شایسته در این مسابقات چین تایپه ارایه دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، المپیاد ، سرپرست ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار