رودهن؛

مسکن مهر رودهن نیازمند تامین خدمات زیربنایی است

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: مسکن مهر مهرآباد رودهن با داشتن پیشرفت 95 درصدی نیازمند تامین خدمات زیربنایی است.

علی شیوا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به وضعیت مسکن مهر، مهرآباد رودهن و مشکلات تعاونی مهر ۶ مسکن مهر این منطقه اظهار کرد: با وجود اینکه بخش عمده از این واحدها آماده بهره‌برداری است ولی به دلیل نبود خدمات زیر بنایی همچون آب، برق، تلفن و گاز همچنان به متقاضیان واگذار نشده و این مهم مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند مکلف است نسبت به رفع مشکلات واحد ها اقدام و گزارشی به فرمانداری ارسال نماید، بیان کرد: بعد از اعلام گزارش از سوی بنیاد مسکن، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات ‌رسان به منظور تسریع در امر خدمات ‌رسانی در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

شیوا در ادامه به مشکل تعاونی 6 مسکن مهر مرآباد رودهن و نبود شفافیت در حساب‌های برخی شرکت تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: در خصوص محاسبه‌های مالی شرکت تعاونی‌ها طی جلسه ایی قرار شد هیئت مدیره تعاونی زیر نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نسبت به پیگیری پرونده‌ها از طریق مراجع صلاحیت‌دار اقدام نماید.

این مقام مسوول نداشتن اراده کافی تعاونی 6 مسکن مهر یکی از مشکلات مهرآباد دانست و افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از طریق ابلاغ قانونی مواد مندرج در شرایط عمومی پیمان و یا تأمین دلیل و خلع‌ ید پیمانکار، طی مدت ۲۰ روز موضوع را بررسی کند.

شایان ذکر است در حدود پنج هزار واحد مسکن مهر در منطقه مهرآباد رودهن در حال ساخت و تکمیل است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۰:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
سه ماهه قراره جاده های مسکن مهر مهرآباد رو آسفالت کنن ولی هنوز که هنوزه کوچکترین اقدامی در این رابطه نکردند.لطفا رسیدگی کنید.هیچ خدمات رفاهی از جمله نونوایی و مغازه وجود نداره.خواهشمندم یه کاری کنید