آبادان؛

ساماندهی شبکه حمل و نقل جاده‌ای روستایی خوزستان با تشکیل شرکت‌های تعاونی

شبکه حمل و نقل جاده‌ای روستایی خوزستان با تشکیل شرکت‌های تعاونی ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازآبادان؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ساماندهی شبکه حمل و نقل جاده‌ای روستایی در استان از طریق تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران روستایی صورت گرفته است.

هوشمند صفائی تاسیس تعاونی‌های توسعه و عمران را یکی از ضرورت های استان برشمرد وافزود: بی‌شک خوزستان با داشتن 130 دهستان و 400 روستای بالای 500 نفر جمعیت در حال سکونت، می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه تعاونی‌های توسعه و عمران باشد.

وی گفت: با توجه به پراکندگی، وسعت و فراوانی روستاهای موجود در استان، یکی از نیازهای اصلی ما ساماندهی شبکه حمل و نقل روستایی است که خوشبختانه امضای تفاهمنامه فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و صندوق کارآفرینی امید، رفع این مشکل را میسر ساخته است.

‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند از تسهیلات وام تا سقف 80 درصد قیمت خودرو با نرخ سود چهار درصد و در قالب تشکیل تعاونی های توسعه و عمران روستایی استفاده کنند که این خود گامی مهم برای کمک به حل مشکل اشتغال، ساماندهی شبکه حمل و نقل روستایی، ارتقای ایمنی به واسطه نوسازی ناوگان حمل و نقل، آسایش و رفاه بیشتر روستاییان است.
انتهای پیام /ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.