بهره‌گیری از نیروی جوان در شهرداری جنوب شرق پایتخت

شهردار منطقه 15 از بهره‌گیری نیروهای جوان منطقه به عنوان دستیاران شهرداران نواحی خبر داد.

بهره‌گیری از نیروی جوان در شهرداری جنوب شرق پایتختعلی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالا و به ویژه جوان منطقه و به منظور بهره‌مندی مطلوب از ظرفیت نیروهای جوان و فعال ساکن به عنوان دستیاران شهرداران نواحی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه با دادن مسئولیت به جوانان،‌می‌توان آنها را برای آینده آماده کرد، افزود: واقعیت این است که جوانان نسل امروز نیز همانند جوانان نسل دیروز هستند که فرماندهی عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس را بر عهده داشتند و اعتقاد داریم اگر مسئولیتی به آنان سپرده شود می‌توانند مانند همان جوان‌ها به بهترین نحو از عهده مسئولیت برآیند.

شهردار منطقه تصریح کرد: مدیریت کارآمد در سایه بهره‌گیری از انرژی جوانان و در کنار تجربه پیشکسوتان به دست می‌ِآید.

وی با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: همانطور که جوانان زمان دفاع مقدس پشت سر امام راحل ایستادند و با غیرت به پیروزی رسیدند، جوانان نسل امروز نیز می‌توانند با تبعیت از مقام معظم رهبری و غیرتی که دارند این پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

انجمنی در پایان گفت: از شهرداران نواحی درخواست می‌شود تا با معرفی دستیاران جوان از حضور فعال و فکر جوان و خلاق آنها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار