میزبانی روسیه و قطر به قوت خود باقی است

مقامات ورزش روسیه و مسئولان فیفا تاکید کردند مسئله فساد مالی فیفا هیچ خطری را متوجه میزبانان جام های جهانی 2018و 2022 نمی کند.

میزبانی روسیه و قطر به قوت خود باقی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،به دنبال دستگیری چند تن از مقامات فیفا به اتهام فساد مالی، شایعه شد که میزبانی جام جهانی 2018 و 2022 از روسیه و قطر گرفته خواهد شد و در رای گیری مجدد، میزبانان جدید این دو رویداد اعلام خواهند شد، اما مقامات ورزش روسیه و فیفا به این شایعات واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند.
 
ویتالی موتکو، وزیرورزش روسیه در واکنش به این شایعات گفت: دستگیری مقامات فیفا در زوریخ و تحقیق و تفحص جدید در مورد فساد در فدراسیون جهانی فوتبال روسیه را از میزبانی جام جهانی 2018 محروم نمی‌کند.
 
موتکو گفت: من هیچ تهدید یا مشکلی نمی بینم، قبلا تحقیقات بسیاری در مورد فساد و تبانی در اعطای میزبانی جام جهانی انجام شده است.
 
وی افزود: روسیه خود را به قوانین سوئیس در مورد تحقیق جدید در خصوص تا اعطای میزبانی جام جهانی 2018 و 2022 پایبند می داند.
 
پس از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا این کشور را تحریم کردند و تنها نگرانی موجود، مسئله سیاسی است که ممکن است آمریکا و اتحادیه اروپا اعمال نفوذ کنند و میزبانی را از روسیه بگیرند.
 
علاوه بر این، مقامات فیفا هم احتمال لغو میزبانی روسیه و قطر و رای گیری مجدد را تکذیب کردند.
 
والتر دی گرگوریو، مدیر ارتباطات فیفا با تکذیب شایعه رای گیری مجدد برای تعیین میزبانان دو جام جهانی فوتبال به دلیل اتفاقات به وجود آمده ، گفت: جام های جهانی 2018 و 2022 در روسیه و قطر برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، قطر ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار