احمد نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه امام خمینی (ره) فراتر از انقلاب بود

احمد نجفی از بازیگران با سابقه سینما و تلویزیون با بیان اینکه نگاه امام خمینی (ره) فراتر از انقلاب بود، می‌گوید: من هرگز عصبانیت یا عدم اعتمادی در چهره امام(ره) مشاهده نکردم.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: نگاه امام(ره) به سینما و تلویزیون مانند دانشگاه بود و آنها را وسیله‌ای ترسیم می‌کردند که با مردم ارتباط برقرار کنند و مردم از فضای قبل از انقلاب جدا شوند. 

وی افزود: همان طور که امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود نسبت به سینما و تلویزیون واکنش نشان دادند، این موضوع از نظر ایشان از اهمیت بالایی برخوردار بود که سینما در شرایط سیاسی و درست خود حفظ شود. 

نجفی با بیان خاطره‌ای  از ملاقات خود با امام خمینی (ره) گفت: به واسطه آشنایی با شهید عراقی به ملاقات امام(ره) رفتم، با وجود شرایط بحرانی کشور در آن زمان امام(ره) همچنان از صلابت و آرامش بالایی برخوردار بودند؛ نگاه امام(ره) فراتر از انقلاب بود و من هرگز عصبانیت یا عدم اعتمادی در چهره ایشان مشاهده نکردم. 

وی تصریح کرد: زمانی که قبل از انقلاب از امریکا به ایران آمده بودم با تماشای فیلم‌های تلویزیونی شوکه شدم، زیرا کشورهای اروپایی قبل از انقلاب هم این تصویرها را نشان نمی‌دادند، آن فیلم‌ها با فرهنگ و دین ما تضاد داشتند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار