گزارش/

حمله «داعش» به ایران جدی است؟

مسئولان جمهوری اسلامی ایران معتقدند اگر تعرضی از جانب گروهک تروریستی «داعش» از خاک عراق علیه ما صورت گیرد، برای ورود احتمالی به خاک این کشور جهت سرکوب داعش مشکلی وجود نخواهد داشت.

حمله «داعش» به ایران جدی است؟به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اخیرا  تحرکات گروه تروریستی - آمریکایی «داعش» در منطقه پُررنگ شده و با حمایت برخی کشورها از جمله آمریکا، انگلیس، عربستان، ترکیه، قطر ... و  البته با خیانت برخی مسئولان عراقی توانسته‌اند، به موفقیت‌های موقت دست یابند.

تغییر موازنه تحرکات «داعش» که از سوی آمریکا هدایت می‌شود، منجر به آن شد که مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به گردانندگان گروهک وحشی «داعش» هشدار دهند که جریانات منطقه را به خوبی زیر نظر دارند.

البته در این بین برخی مسئولان میانی نیز خواستار افزایش آمادگی در مقابله به هر نوع تهدید احتمالی از سوی گروهک تروریستی – آمریکایی « داعش» شدند.  

واکنش سخت 
حضرت آیت الله خامنه ای 30 اردیبهشت 94 در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام  فرمودند: «بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. پاسداران انقلاب اسلامی و همه‌ پاسداران حریم امنیّت ملّی در سازمان‌های مختلف بیدارند، هوشیارند. این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود».

نزدیکی تروریست ها 
همچنین امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که به مناسبت 3 خرداد در صحن علنی مجلس حاضر شده بود، گفت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق دارد.

وی افزود: نیروهای تروریستی و تکفیری در نزدیکی مرزهای ما هستند. در سال گذشته همین موقع بود که ستاد کل نیروهای مسلح به ما ابلاغ کرد که تروریست‌ها در جلولا و سعدیه هستند و گام بعدی آنها خانقین بود که می‌خواستند به کشور ما بیایند.

پوردستان تأکید کرد: این گروهک‌های داعش در استان‌های مرزی ما فضاسازی کرده بودند و زاغه مهمات و نیرو پیش‌بینی و آماده کرده بودند تا در زمان ورودشان با ترور، انفجار، آشوب کنند که توسط سربازان گمنام کشورمان خنثی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اما ما در کمتر از سه روز 5 تیپ رزمی را برای مقابله با آنها سازمان‌دهی کردیم و نیروهای پیاده و بالگرد شناسایی ما تا 40 کیلومتر به داخل خاک عراق رفتند و توپخانه‌هایمان را ثبت تیر کردیم.

پوردستان گفت: امروز جای پای داعش را در افغانستان و پاکستان می‌بینیم و آنها خودشان را آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لذا نیروهای زمینی ارتش و سپاه باید تقویت شوند تا بتوانیم تانک بخریم، سامانه‌هایمان را متحول‌سازی کنیم و بالگردهایمان اورهال شوند. امروز نبرد، نبرد نیروهای زمینی است.

پوردستان گفت: در بودجه امسال نگاه خوبی به نیروی زمینی شد اما باز هم از مجلس می‌خواهیم این نگاه ویژه‌تر شود.

خط قرمز 40 کیلومتری
یک روز پس از اظهارت فرمانده نیروی زمینی ارتش در مجلس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران گفت: مرزهای مشترک ما با عراق می‌تواند تحت تأثیر خرابکاری‌های داعش قرار بگیرد، اما استقرار نیروهای ما در مرزها و اقتدار و قوت آنها و تدبیر مسئولین هیچ‌گونه حادثه امنیتی را تاکنون در مرزهای ما رقم نزده است.

وزیر کشور افزود: ما قبلاً هم اعلام کرده‌ایم که اگر داعش به حدود 40کیلومتری مرزهای ما برسد و قصد خرابکاری داشته باشد حتماً ایران دخالت خواهد کرد و ما رسماً این را اعلام کرده‌ایم.

رحمانی‌فضلی حضور نیروهای خارجی به‌رهبری آمریکا در منطقه برای مبارزه با داعش را اشتباه دانست و افزود: آنها امروز با ناکامی مواجه شده‌اند و نتوانسته‌اند مانع پیشروی داعش شوند و در مناطقی که ارتش عراق موفق بوده‌اند مناطقی بوده که نیروهای مردمی به‌درخواست آیت‌الله سیستانی با پیشروی داعش مقابله کرده بودند.

رصد داعش
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز عصر پنجشنبه 7 خرداد در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجد النبی (ص) شهر قشم گفت: جامعه ایرانی پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی تاکید کرد: بطور قطع توان نیروهای امنیتی، نظامی وانتظامی ایران در حدی است که می‌تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر حرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می‌شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام‌های خود را آغاز کرده بود، افزود: اما توانمندی نیروهای نظامی ، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آنهاست.

وی تاکید کرد : آنچه برای ما مهم است تامین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی ، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تامین شده است.

سردار دهقان اضافه کرد: بطور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدید کننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.

ضربه به داعش
همچنین حجت الاسلام سید محمود علوی 8 خرداد در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: هسته‌ها و تیم‌های مرتبط با داعش یکی پس دیگری کشف و امکانات آنها ضبط و نفرات آنها زیر ضربه قرار گرفتند و می‌بینید که با تمام مساعدتی که از طرف سرویس‌های دشمن می‌شوند که یک گوشه‌ای از جمهوری اسلامی را به نا امنی بکشند موفق نشده‌اند و این یک امر تصادفی نیست.

شوخی ممنوع!
احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران و چرداول در رابطه با تحرکات گروهک تروریستی – امریکایی «داعش» به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع «داعش» جدی است ولی مسئولان آن را جدی نمی گیرند.

وی افزود: موضوع داعش مستقیما امنیت ملی ما را تهدید می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حوزه انتخابیه من 425 کیلومتر مرز مشترک با عراق داریم، اخیرا به امیر پوردستان که به مجلس آمده بود؛ گفتم در استان من نیرو ی کافی ندارید، که گفت بله درست می‌گویید.

وی ادامه داد: به فرمانده نیروی زمینی ارتش گفتم پس شما موضوع داعش را جدی نمی‌گیرید، در مرز ما چهار تا پاسگاه داریم که در هر پاسگاه 10 نیروی مرزبانی وجود دارد و این‌ها آسیب پذیر هستند.

شوهانی تاکید کرد: نتوانستیم مرزها را محکم کنیم و خیلی خلاء مرزی داریم.

وی افزود: سوریه و عراق هم جزء امنیت ملی ماست ولی بعضی اوقات داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کرده و الان هم در همین حدود است.

شوهانی گفت: وقتی مردم می‌خواستند به اربعین بروند داعش را در مسیر کربلا دور کردیم تا به مردم نزدیک نشوند.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور که گفته است، اگر داعش تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای ما پیش روی کند، ورود خواهیم کرد گفت: فرض کنید داعش امشب به 35 کیلومتری آمد، چگونه می‌خواهیم مقابله کنیم چرا که زیرساخت‌ها آماده نیست.

شوهانی ادامه داد: داعش به دنبال تقسیم عراق است و حتی بغداد را در اقلیم سنی قرار دادند و دشمنان می‌خواهند داعش را تثبیت و سپس تقسیم عراق و سوریه را عملیاتی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این کمیسیون نیز صرفا افراد را دعوت می‌کند و از آن‌ها توضیح می‌خواهد ولی ما که نمایندگان استان‌های مرزی بوده و درگیر این مسئله هستیم می‌دانیم چه خبر است.

شوهانی تاکید کرد: به همه مسئولان می‌گویم حمله داعش به ایران را شوخی نگیرید.

وی ادامه داد: آن‌ها که به عراق و سوریه حمله کرده‌اند هدفشان ایران است.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، چرادول اظهار داشت: اگر عراق و سوریه را بگیرند قدم بعدی ما هستیم و داعش با روحیه و امکاناتی که دارد به راحتی دست بردار نیست.

وی تاکید کرد: باید آمادگی ما در مرزها صددرصدی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در سال‌های گذشته در مرزهای شرقی اقدامات خوبی صورت گرفته ولی مرزهای غربی را جدی نگرفته‌ایم بنابراین در این مناطق خلاء مرزی داریم.

شوهانی در پایان گفت: با صحبت‌هایی که اخیرا شده امیدواریم شاهد تحرک بیشتری در این رابطه باشیم.

حکم حمله
این در حالی است، محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزه‌وار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحرکات اخیر داعش در منطقه گفت: توان رزمی و عِدّه و عُدّه ما در راستای حفاظت و صیانت از انقلاب و نظام خوب بوده و با قوت و قدرت روز افزونی روبه رو هستیم.

وی افزود: در بودجه سال 94 اعتبارات خوبی برای ارتقای سطح دفاعی در نظرگرفته‌ایم و بیش از آنکه در لایحه دولت آمده بود مجلس عنایت ویژه داشت که منجر به ارتقای سطح بنیه دفاعی کشور شد.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ارتش و سپاه همواره به پشتوانه مردم و بسیج مردمی معتقد هستند و این موضوع همیشه به عنوان یک نیاز است.

وی تاکید کرد: بیشترین توان ما در راستای بخش قدرتمند بسیج مردمی است که توانستیم در همه بخش‌ها توفیقاتی را داشته باشیم.

محسنی‌ثانی در مورد نزدیکی داعش به مرزهای ایران گفت: همان خط قرمزهایی که اعلام کردیم پابرجاست و در حال حاضر نیز حریم 40 کیلومتری با قدرت و قوت به عنوان خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: آنچه گاهی ادعا می‌شود طبیعتا از قبل هم بوده که گاهی رخنه‌هایی از سوی برخی گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بخش‌های مختلف صورت می‌‌گیرد که دفع شده است.

رئیس کمیته امنیت ملی مجلس در مورد ورود احتمالی ایران به خاک عراق برای مقابله با داعش گفت: همکاری ما با عراق در ابعاد مختلف وجود دارد و همان طور که توانستیم در داخل عراق داعش را سرکوب کنیم و از عتبات عالیات با راهکارهایی که از نظر مشورتی داشتیم صیانت کنیم یقینا اگر تعرضی از جانب داعش در خاک عراق علیه ما صورت گیرد برخورد سخت و قاطعی انجام خواهیم داد و به لحاظ همکاری و هم پیمانی که با عراق داریم در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

گزارش: وحید عظیم نیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
من ۱۳سالمه و حاضرم همین جا بهم اسلحه بدن و به خاطر خانواده ام مراقبت کنم و شهید شدن برای من ارزوست
اما میدونم ایران تسلیم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به قول رهبرم امریکا هبچ غلطی نخواهد کرد چه برسه به این داعشی های کثیف من ی کوردم حاضرم جانم رو فدای کشورم کنم تا اخرین قطره خونم بجنگم فقط کافیست که رهبرم حکم جهاد رو بده بخداوندی خدا قسم از ی قطره خون هموطنانم نمیگذرم
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه
۲۲:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
ما بچه های سیستان محافظ مرز شرقیم ودرصورت لزوم همه جای کشورعزیزمون ایران جانم فدای مردم کشورم وخاکم داعش رانابودمیکنیم همه باهم خداشهیدان مارحمت کندراهشان راادامه میدهیم تانابودی کامل دشمنان خاک کشورعزیزم ایران مان
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۳:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
ما باهم هستیم کشور عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مرضيه
۰۱:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۶
سلام
من خيلي از حمله داعش ميترسيدم
الان با ديدن نظرات غيور مردان ايران ديگر ترسي ندارم
شير مادرتان حلالتان
خدا پشت و پناهتان
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۰۰:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
داعش فقط داره ادعا میکنه،وگرنه بند کفش ایرانی ها هم نیست ما رهبری داریم که اجازه نمیده داعش کوچیکترین اشاره ای به ایران کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
باو این سگ ها خیلی پارس میکنن اخه عطسه کنیم که شماها پودر شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
اگر آقا دستور بدهد جانم فدای کشور عزیزم میکنم
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگررهبرم دستورجنگ باداعش رابدهداولین نفر خودم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
بخداقسم هیچ غلطی نمیتونن بکن اگه یک درصداحتمال جنگ باشه منم میرم تاپای شهادت هستم بخداقسم باخاک یکسانشان میکنم نوکرهرچی انسان باغیرت ایرانی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
واقعا با خوندن کامنت ها دلگرم شدن ایرانم ایرانم سرزمین دلیرانم سرزمین شیرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ایران که عراق یا سوریه نیست عزیزانم این داعشی ها میدونن با کی درگیر بشن مگه میشه چنین جسارتی داشته باشن که فکر امدن به ایران داشته باشن اونم از طرف داعش کاملا مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ایران که عراق یا سوریه نیست عزیزانم این داعشی ها میدونن با کی درگیر بشن مگه میشه چنین جسارتی داشته باشن که فکر امدن به ایران داشته باشن اونم از طرف داعش کاملا مسخره است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
پودرشان میکنیم خاکسترشان رابرآسمان امریکابه نمایش میگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۰ دی ۱۳۹۴
سلام به خواهروبرادرهای عزیزم من یه زنم من هم آماده جنگ باداعشم ریششونواززمین میکنیم اجازه تصاحب یه مشت خاک وطنمونم به این خونخوارا نمی دیم وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ماهیچ آرزویی نداریم جز اینکه با شهادت به اون دنیا وارد شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
واقعا منو دلگرم کردین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
ما به داعش اجازه چنین کاری رو نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
قطره قطره خونم فدای رهبرم، ما منتظر داعش هستیم تا ریشه اونها رو بسوزانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
احسنت به شما مردم ناموس پرست ایران دلم قرص شد قوت گرفتم خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
انا سنی و اخی شیعی
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
هروقت آمریکا و اسراییل تونستن پهبادای جاسوسی و مخفیشونو از ایران عبور بدن.هر وقت اونایی که گفتن ما اسلحه ی لیزری رو ناوهامون تو خلیج فارس داریم کسی نمیتونه به ناوها نزدیک بشه از هوا و دریا،ولی توسط هواپیمای ایران از تمام مشخصات ناوشون فیلم برداری شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
فقط کافیه داعش یک قدم عبور کنه از خاک ایران یک تیری فقط به سمت مرزداران شلیک شود به خدا کل داعش رونابودمی کنیم من حاظرم جانم فدای ایران کنم ایرانی ایران یه چه جنوبی چه شمالی چه عرب بلوچ فارس لر.ترک.بندری.همه باهم پوست هم هستند ..........فقط کافیه یک غلطی کنه تاسوریه روبه خاک وخون می شینیمشون این گروه رونابودمی کنیم چنان وحشتی به پا می کنیم که دیگه همچین غلطی نکند به خدا قسم سر همون بغدادی رو همون جاگردن می زنیم ......لعنت به عرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
این داعشیه ها وقتی اسم آذربایجان میشنون شب ها جاشون خیس میکنن
Iran (Islamic Republic of)
يا مهدي
۱۵:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ايران اونقدر قدرتمند و مقتدر هست كه هيچ كس حتي آمريكا هم جرعت حمله به خود نميده.....صدام با پشتوانه آمريكا و كل دنيا نتونست هيچ غلطي بكنه ديگه داعش كه مالي نيست در برابر ايران


ا
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۱۵:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بنده ی بسیجی فعال هستم از استان فارس آباده..من خودم تااخرین قطره خونم مقاومت میکنم...الله اکبر ما هم گوش به فرمان تویم سید علی خامنه ای.....
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی امینی
۲۳:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
دلم برای سر بریدن تنگ شده .اگه اقام سیدعلی بزاره سر میبرم مثل سر مرغ. مراقب زر زدنهاتون باشین اینجاایرانه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد ساداتی
۰۷:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
ما مازندانی ها نمیزاریم اینا نفس بکش
Iran (Islamic Republic of)
جلال همدانی
۱۵:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
علی سرباز امام زمان
۱۶:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۴
بسمه تعالی

با سلام به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و تمام شهدای گرانقدر ایران اسلامی و با سلام به امام خامنه ای بزرگوار و معزز

درود فراوان به سربازان گمنام امام زمان که شبانه روز از کشور و ناموس ما دفاع می کنند .
سلام بر امام خامنه ای عزیز که با رهبری های قاطعانه اش همیشه پشتوانه و دلگرمی بسیار خوب برای ملت ایران اسلامی می باشد .
داعش هیچ غلطی نمی تواند بکند نزدیک مرزهای ایران بشوند ما همه سربازان امام زمان هم وارد معرکه خواهیم شد و با یاری آقا قمر بنی هاشم (ع) آنها را به خاکستر نجس تبدیل خواهیم کرد انشاءالله

یکی از سربازان امام خمینی و امام خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام امام زمان
۱۲:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۴
سلام من خودم نظامي هستم مهندس و فرمانده عمليات موشکى ارتش تو قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اگه داعش از ۴۰۰۰۰ متری مرز ايران بگذردنرسيده به ٣٩٩٩٩متري با موشک شدن خاکستر.فقط منتظر دستور حضرت اقا هستيم.ديگه کم ذهن خودتونو درگیر کنيد با خيال راحت زندگى کنيد.
United States of America
رشیدی از ایلام
۰۴:۵۰ ۱۸ تير ۱۳۹۴
آقای شوهانی شما از طوایف ایلامی خبر دارید صدام و72 کشور هامیش ازصالح آباد رد نشدن اگر بیایند 10 روز بعد درکعبه خواهیم بود ما یک سردار به عراق فرستادیم دیدید چه کرد ایران که همه جان بر کف هستند مرزهای ایران بدست مردم کرد هست آسوده بخواب
Iran (Islamic Republic of)
محمدباقر
۲۰:۴۸ ۱۶ تير ۱۳۹۴
ما لرها اماده دفاع از سرزمین ایران هستیم . ومنتظر تعرض داعش هستیم تا داعش را سرنگون کنیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۳ تير ۱۳۹۴
الان با ارتش و مردم مون و از همه مهمتر رهبرمون داعشي ها جرئت ندارن تو ذهنشون به حمله به ايران فكر كنن چه برسه كه واقعا اي كارو بكنن . رهبر بگه بمير ميميريم اون وقت اينا ميگن ميخوايم به ايران حمله كنيم
چه غلطا....
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۷:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
مردم ایران امتحان خودرادرجنگ داده ا ندسرداردلاوری چون سلیمانی دارندوابومسلم خراسانیها و...رادردل تاریخ خوددارند اگرجرات دارند بیایندتادرسی ازنوع ایرانی به انهابدهیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
هیچ غلطی نمیکنه
Germany
مهدی گنجور
۰۰:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
درود بر ملت غیور ایران. مسؤولین نظام شما رو به خدا قدر این مردم نجیب و قانع و کم توقع را بدانید و از خدمت به این ملت ستمدیده دریغ نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
به خدا حداقل یک ربع طول کشید که به پایان پیامک رسیدم افرین بر ملت غیور ایران فقط کشورهای حامی بدانند که قبر خودشان را کنده اند چون سراغ خودشان میان اخر سرما هیچ ترسی از انها نداریم
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
به نظر من نباید بزاریم جنگ به مرزهای ما کشیده بشه.
الان کمک عراق و سویه بکنیم خیلی بهتره تا جنگ نزدیک مرزها
Iran (Islamic Republic of)
وحید بختیاری
۱۳:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
ما ایرانیها از داعش بزرگترشو به زانو در آوردیم حالا یه گوهک انقدر حرف مفت میزنه باید جراید و مطبوعات انقدر وقت بزارند این چرت و پرت هارو بنویسند . واقعا که .
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۱:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
زنده باد ایران زنده با ایرانی
شادی ارواح شهیدان باغیرت صلوات
United States of America
سجاد
۰۰:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
دل داری حمله کن آدمت می کنم از صفحه روزگار حدفت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
من یه 4 , 5 ماهه از سربازی اومدم.ولی پوتینامو اماده نگه داشتم تا با همین پوتینام داعش رو زیر پام له کنم.
در کل هر چند جنگ چیز ناخوشایندیه ولی گاهی اوقات لازمه.من فقط داعشی گیرم بی افته کاری میکنم به کارایی که نکرده هم اعتراف کنه و چنان پوستی ازش بکنم که آرزوی مرگ کنه.
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۸:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند
حالا حساب کنید از داعش چه کاری می تونه بربیاد.با حول قوه ی الهی آینده از آن حزب اللهی هاست.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
داعش اگه وجود داره بیاد وسط
Iran (Islamic Republic of)
بیدار
۱۶:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
نظرات رو خوندم گریه ام گرفت درود بر جوانان
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۵:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
بهتر است برای رهایی مردم عراق و سوریه از چنگال داعش دعا کنیم چون یک شب هم نیست که راحت خوابیده باشند و خدا را به خاطر امنیتی که به کشورمان داده شکر کنیم ودست متجاوز را قطع بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۷:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
به خدا قسم اگه داعش بخواهد قصد حمله به ایران را کند خودم داعش و پشتباناشا نابود میکنم
Iran (Islamic Republic of)
کمحد
۱۷:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
داعش باتمام هامیانشان به ایران بیادمنتظرهستیم چون گورشنوآماده کردیم زنده بگورش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
اي رهبر آزاده امر كني امادهايم اماده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
باید از هر جهت آماده بود ومرزهای شرقی را نیز تقویت کرد . البته میدانیم که سربازان دلاور کشورمان بینا وتواناهستند .حفظکم ا...
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۱:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
احسنت بر شما غیور مردان وزنان ایرانی
مرگ بر هردشمنی که نگاه چپ به ایران کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
جانم فدای رهبرم سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
یادتان رفته زن گیلانغربی با تبر چند عراقی را کشت و چند نفر را اسیر و تحویل نیروهای نظامی داد.
Iran (Islamic Republic of)
rasool
۱۸:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
آفرین به غیرتتون
با 1 الله اکبر وفرمان رهبرعزیزمون رفته ایییم.
باغیرتها
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۸:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
داعش را بايد در عراق و سوريه نابود كرد .در حال حاضر بايد منابع و بشتيباني انها شناسايي بشه تا در روز مبادا انها را كور كنيم .
يا مهدي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اینجاایران است قدرت اول نظامی منطقه-
ایران است امن ترین آسمان هوایی-
ایران است جزءبیست کشور سازنده ناوشکن-
ایران است رکورددار سریعترین اژدر در دنیا-
ایران است شکارگاه بهپادآمریکا- ایران است جرء4کشور سازنده بهپاد موشک انداز در دنیا- ایران است رکورد پیشرفته ترین حملات هوایی در دنیادر حمله به اچ3- بله اینجا ایران است پرواز موفق بهپاد برفراز اسراییل به مدت 3 ساعت وعکسبرداری از مناطق حساس- واینجا ایران است جوابی دندان شکن به همه دشمنان
Iran (Islamic Republic of)
jalal
۱۶:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
باید اتششون بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
آمادی نبرد هستیم به دستور رهبر و پيشوايمان سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۱۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
آمادی نبرد هستیم به دستور رهبرمان سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
بربند کوله پشتی رزمنده همسنگرت بنما سلاحت امتحان آماده باش.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۵:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
افرین به غیرتتون برادران من خیلی میترسیدم ولی دیگه با داشتن بزرگوارانی مثل شما غیور مردانی مثل شما نمیترسم وقسم به اشک هایی که با خوندن مطالب شما سرازیر شده خودم هم هر کمکی از دستم بر بیاد برای مملکت وشرف ایران وایرانی انجام میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
واي به ان روزي كه رهبرم فرمان جهاد دهد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
همه عزیزان نظرشان را دادند و من هم فقط یک نظردارم اینم اینکه بگویم.مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
واي به ان روزي كه رهبرم فرمان جهاد دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
واي به ان روزي كه رهبرم فرمان جهاد دهد
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۴:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ازهمین گوشه ی نقشه باصدای بلند به گوش دشمن بی نزاکت میگم که گوشه نشینی مارو نگاه نکن ما طایفه ی آذربایجان باصدای بلنددشمن را خلع صلاح کردیم
Iran (Islamic Republic of)
عشق فقط خدا
۱۴:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
خدا خیرتون بده من از داعش خیلی میترسم خوشحالم از اینکه ما تو کشورمون جوونای غیوری مثل شماها داریم. ک به خواهراتون باحرفاتون دلگرمی میدن
Germany
صادق
۱۴:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
همش حرفه اگه جرأت حمله کردن داشت تا الآن اومده بود.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۴:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
با چنگ دندان از تمامی مرزهای کشورمان دفاع خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ملت ایران خیلی شجاعه در کنار سردار سلیمانی
Saudi Arabia
سجاد
۱۱:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
برای داشتن تو ، دنیا اگه جمع شه
فکر کن اجازه بدیم! یک مو ازت کم شه... ;)
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۱۱:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
این یزیدی ها حتی لیاقت فکر کردن بهشون رو هم ندارند
ایرانیا حتی نمیگذارند یک وجب از خاک کشور پاکمون دستشون بیفته
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
برای ما داعش یا القاعده با هر اسم رسم دیگه ای فرق نمیکنه!!سلاح ما ایمان ما و همبستگی مردم عزیز ماست!!
جان من ناچیزاست‘فدای بزرگی وطنم!!نه از تبلیغات و هایوهوی وحشی گری داعش ترسی دارم و نه از ناوهای آمریکایی
بکشم یا کشته شوم!در هر حال مرگ با عزت لذت است و زندگی با خفت،ذلت!
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۱۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام
دودش به چشم ابرقدرت ها خواهد رفت ، حالا تا می توانند بطور غیر مستقیم حمایتشان کنند، دیگر عمر
انها در برابر خشم ملت ها به پایان رسید است.یاعلی شروع کنید تا با عمل نشان دهیم.ملت نترسید مرگ با عزت به از زندگی با ذلت است ، از مرگ نترسید چون آنها از مرگ می ترسند .
Iran (Islamic Republic of)
آزاده
۱۱:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام و درود به همه غیور مردان و زنان ایران
همه باهم دست به دست هم از مرزهای کشور عزیزمون پاسداری می کنیم و اجازه نمی دیم حتی جنازه داعشی های کثافت وارد خاک کشورمون بشه . جنازه کثیفشون رو خارج از مرزهای ایرانمون دفن می کنیم . ایرانی یعنی آزاده ، ایرانی یعنی غیرت ، ایرانی یعنی شجاعت ، ایرانی یعنی اتحاد و ...
این عناوین رو بارها و بارها ایرانی ها ثابت کرده اند و هرگز هم دست از آرمانهایشان برنمی دارند که هر حروم زاده و کثافتی بخواهد دست درازی به حتی یک وجب از خاک عزیزش را بکند. انشاء ا...
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۰۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ما هم با کسی شوخی نداریم.اغده ی چند سالمونو سر اونا خالی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین از ایران
۱۱:۰۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
جانم به فدایه سید علی خامنه ای اگر دستور بدن عراق رو به قبرستون این حروم زاده ها تبدیل میکنیم اینجا ایران هست سر زمین شهادت و افتخار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
داعش طرز فکرهای منفی ماست که اگر به آن تکیه کنیم م افتیم
Iran (Islamic Republic of)
رضاگلی
۱۰:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
بسیجیان آماده ی دفاع ازخون شهداء وخاک پاک این کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
داعش طرز فکرهای منفی ماست که اگر به آن تکیه کنیم م افتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
داعش كفتاري است كه مرده خوري ميكند، غلط كند كه به بيشه شيران چپ نگاه كند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
انتقام خون اجدادمان در جنگ قادسیه و نهاوند را از این ملخ خورها و سوسمار خورها میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
بابا بخدااگه نیروهای عراقی خیانت نکرده بودن داعش یه وجب هم نمیتونست بگیره.توجرفالصخرحاج قاسم باچارتا لت وپارشون کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۹:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
خط قزمز شما 40 کیلومتر ؟ بابا عراق فرماندهانش با داعش همکاری دارند 40 کیلومتر چیه . 100 کیلومتر را خط قزمز قرار دهید تا بتوانید موقع حمله احتمالی این بدتر از مغول از مرزها دفاع کنیم و فرصت داشته باشین .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
خدا کند که داعش سر از سوارخها بیرون بیاورد به ایران نزدیک شود انوقت جنگ خواهد دید به یاری خدا نابودشان خواهیم کرد ایران فرق دارد چون فرمانده ایران امام زمان است شما در جنگ دیدید که ارامنه هم به کشورش خیانت نکرد جنگید چون در ایران عدالت است همین چند روز اخیر چند نیروی ما به خاطر اهانت به یکی ازاین هم وطننان عزیز از کار اخراج شدنند ماگوش به فرمان رهبرم عزیز هستیم تا دستور دهد دمار روزگار کثافتهای داعش در اوریم کسی نمی تواند به ایران اسیب رساند
Canada
مهدی
۰۷:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
جرات دارن یکیشون پای نجسشونه بزارن تو خاک ایران مو خودوم با بچه های اوبودان پدر صاحابشونو میاریم جلو چشاشون :) انگار که جمعیت خوزستان دوباره می خواد بشه 75 ملیون.
والا با این نوناشون چی فکر کردن :))))))))
Canada
مهدی
۰۷:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
جرات دارن یکیشون پای نجسشونه بزارن تو خاک ایران مو خودوم با بچه های اوبودان پدر صاحابشونو میاریم جلو چشاشون
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۱۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اگه وجوددارن بیان تا ببیند ایرانی چه بلایی سرشون میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ایران بسیج20000000ایداره وهمه خبره هستند امام سالهی نخست پیش بینی میکردند برای این روزها-ایرانی فرق میکنه با سایر نیروهای خارجی توی خواننده هم میدونی 1ایران در برابر 100خارجی انگیزه داره
Iran (Islamic Republic of)
آرتا
۰۴:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
درود بر غیرت و این همه همدلی و رشادت جوانان و فرزنان رشید ایران زمین. دوستان عزیز و هموطنان سرافرازم مطمئن باشید غرب و مرزهای غربی با شهر و استان های دیگر هیچ فرقی ندارد و به فرموده ی پیر جماران "تنها رمز موفقیت وحدت کلمه است" بی تردید با اندک نگاه وسوسه انگیز و کوچکترین شیطنت این قوم رجیم و سرکش که نه اسلام می شناسند و نه ایمان،چنان ضربه ای بر پیکرشان وارد کنیم که تا ابد در تاریخ جهان ثبت شود. به فضل الهی و به غیرت عزیزان وطن پرست و ناموس پرستمان نزدیک است زمانی که نماز ظهر را در نجف اشرف و نماز مغرب را در مسجدالحرام برپا سازیم. برای من گیلان و گیلانغرب و دزفول و سرپل ذهاب با خمین و اراک و قم هیچ فرقی ندارد و همه جای ایران سرای من است. ما آماده ایم تا همیشه، که مسلک منتظران حضرت صاحب آماده گی ست. دست علی همواره همراهتان و افکار اسلامی راهنمای سعادت تان ای فرزندان کوروش و تهمتن.
Iran (Islamic Republic of)
معین
۰۴:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
از خداوند متعال خواهانم که شر این تکفیریها از روی زمین کنده بشه بنده ایرانی وسنی هستم ودر کنار برادران شیعه خود با تکفیریها تا آخرین نفس جانم خواهم جنگید .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اردلان
۰۳:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام.من بخاطره بخاطره یک زره از خاک وطنم ناموس ایران ایرانی سرم رو میزارم داعش که هیچ اگه تمام دنیا بخوان لحظه ای فکر حمله به سرشون بزنه به خاک وطنم بیان جانم فدای ایران میکنم.ناموس ایران ایرانی ناموس همه ایرانیان هستش حالا هر کی جرات داره بیاد شهیدان هنوز زنده هستن
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۳:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
من در راه ناموسم شهید میشوم امشب شب اخر منه که کنار خانواده ام هستم و فردا ب مرز میروم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
داعش کش
۰۲:۵۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
داعش=۷۰٪جنگ روانی+۱۰٪خیانت سران عراق سوریه+۲۰٪نیروی ماجرا جو حرامزاده

وسلااااااام،از صدقه سری شهدا پرچم ایران همیشه بالاااااااااست.
United States of America
حمید
۰۲:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
من شما ما ایران آماده ایم
ایران من خاک تو ناموس من
Iran (Islamic Republic of)
saeed77
۰۰:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
با اقتداری که ایران دارع فک نکنم کسی بخودش اجازه بده که حمله کنه چه برسه به داعش
Iran (Islamic Republic of)
saeed77
۰۰:۲۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
با اقتداری که ایران دارع فک نکنم کسی بخودش اجازه بده که حمله کنه چه برسه به داعش
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۰:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دوستان شما همه احساسی فکر میکنید مگه همین عربها هشت سال به ما تجاوز نکردن بهترین جونای وطن عزیزمون شهید شدن ما اختیاری از خودمون نداریم که دفاع کنیم ارباب استعمارتصمیم گیرنده نهایی است داعش لولوی ارباب خاورمیانست ۷۰۰ساله
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
آفرین، من همیشه اخبار اینها رو پیگیری میکنم، قوت قلب گرفتم
۱۲
آخرین اخبار