امام جمعه قم؛

هیچ کس نمی خواهد از خط قرمز های نظام عبور کند

امام جمعه قم گفت: هیچ کس نمی خواهد از خط قرمزهای نظام عبور کند و همه به خوبی می دانند که عبور از خط قرمز مساوی با وطن فروشی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی  امروز در خطبه های نماز جمعه در حرم حضرت معصومه گفت: هیچ یک از مسئولان نظام در پی سازش و تبانی با دشمن نیست و کسی نمی خواهد از خط قرمزهای نظام عبور کند زیرا همه به خوبی می دانند هر کس بخواهد از خط قرمزهای نظام عبورکند یک وطن فروش و خائن است. 

امام جمعه قم در ادامه ابراز کرد:در موضوع هسته ای مردم از تلاشگران خط مقدم جبهه مذاکرات یعنی تیم هسته ای کشور حمایت می کنند و اگر کسی هم نقد و تذکری دارد محترمانه بیان می کند. 

وی اضافه کرد: در هفته ی جدید ولادت حضرت علی اکبر را در پیش داریم همان شخصیتی که پدر بزرگوارشان امام حسین(ع) فرمودند شبیه ترین کس از لحاظ اخلاق و رفتار و چهره به پیامبراکرم(ص) است. 

سعیدی تصریح کرد: دوره جوانی به قدری مهم است که پیامبراکرم(ص) نسبت به وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) جمله ای می فرمایند که نشان می دهد این بخش از عمر انسان چقدر اهمیت دارد و امام زمان هم با همین چهره ظهور خواهند کرد، ایشان می فرمایند: امام زمان در چهره ی یک جوان ظاهر می شود. 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: ولادت باسعادت منجی و مصلح کل دنیا حضرت حجة ابن الحسن المهدی(عج) را در پیش رو داریم که از خداوند متعال می خواهیم به برکت امام زمان مستضعفین جهان به خصوص مردم مظلوم و بی دفاع یمن، سوریه و عراق را که مورد ظلم و جنایت رژیم آل سعود، آمریکا، اسرائیل و غربی ها و برخی دیگر از حاکمان ظالم قرار گرفته اند را نجات دهد و بر ستمگرانشان پیروز گرداند.
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.